Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، با هدف بررسی میزان خسارات بخش کشاورزی در نقاط زلزله زده به استان کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی بخشنده،  برای بازدید از مناطق زلزله زده، بررسی میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی واقدامات انجام شده به استان کرمانشاه سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای سفر به مناطق زلزله زده شهرستان دالاهو رفت تا از نزدیک در جریان خسارات وارده به بخش کشاورزی در اثر زلزله اخیر استان را مورد بررسی قرار دهد.

بررسی اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده و برآورد میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی از اهداف سفر بخشنده به استان کرمانشاه است.

بخشنده پس از این بازدید نتایج مشاهدات خود و سایر مسئولین وزارتخانه را در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری که  امروز با حضور جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود، اعلام خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز