Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@06:20:58 GMT

هشدار جدی در پی فوران مجدد آتش‌ فشان اگونگ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۷۸۵۱

‍‍‍‍‍‍

دولت اندونزی از مردم خواسته تا شعاع 10 کیلومتری منطقه را ترک کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فوران این آتش‌ فشان، ضمن تعطیل کردن فرودگاه بالی، وضع هشدار را به سطح قرمز رسانده است. دولت اندونزی از مردم خواسته تا شعاع 10کیلومتری منطقه را ترک کنند. ارتفاع دود و خاکستر منتشر شده از این کوه به 1500 متر رسیده و شرایط جوی را در جزیره توریستی بالی نامساعد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

54 سال پییش بر اثر فوران کوه آتشفشان آگونگ، هزار و صد نفر جان خود را از دست دادند. اندونزی 120 جزیره آتشفشانی فعال دارد.   دانلود   

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ تروسیه، سرمربی فرانسوی که سال گذشته هدایت ویتنام را بر عهده گرفته بود، پس از دو باخت متوالی برابر اندونزی و قرار گرفتن در رده سوم گروه F مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از سمت خود برکنار شد.

ویتنام پیش از این هرگز در جام جهانی حضور پیدا نکرده است، اما با افزایش نمایندگان آسیا در جام جهانی 2026 به 8 تیم، امیدها زیاد بود که سرمربی سابق تیم ملی ژاپن بتواند این کشور را به سمت صعود به جام جهانی هدایت کند.

اما شکست در دو بازی متوالی باعث شد که ویتنام چهار امتیاز از اندونزی رده دومی عقب بیفتد. این تیم حالا باید در دو بازی آینده خود نقابل فیلیپین و عراق پیروز شود و امیدوار باشد که اندونزی نتواند سه امتیاز از دو بازی باقیمانده خود در این دور کسب کند.

لازم به ذکر است که تیم‌های اول و دوم 9 گروه از مرحله دوم مسابقات مقدماتی آسیا به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و در حال حاضر عراق با پیروزی 5-0 برابر فیلیپین یکی از دو جواز صعود به دور بعد را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • آیا خواسته مقام معظم رهبری درباره شعار سال «۱۴۰۲» محقق شد؟
  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • گل‌فشان‌ها جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران + فیلم
  • اگر اندازه سیاره زمین دو برابر بود چه می‌شد؟