Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@02:16:51 GMT

پشت صحنه امضای قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تا 2021 !

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۸۰۵۰

‍‍‍‍‍‍

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی به طور رسمی قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را به مدت سه سال و تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ تمدید کرد. باشگاه بارسلونا اعلام کرد رقم فسخ قرارداد ۷۰۰ میلیون یورویی (۶۲۶ میلیون پوند) را در قرارداد مسی گنجانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنا بر ادعای «دیلی میل» دستمزد هفتگی این بازیکن ۵۰۰ هزار پوند عنوان شده که پاداشی ۸۰ میلیون پوندی نیز در این قرارداد گنجانده شده است.

به این ترتیب مسی ۳۰ ساله با این قرارداد حضوری ۱۷ ساله در تیم اول باشگاه بارسلونا را تجربه خواهد کرد. مسی در سال ۲۰۰۰ در سن ۱۳ سالگی به بارسلونا پیوست و در سن ۱۷ سالگی اولین بازی رسمی‌اش را برای تیم اصلی بارسا مقابل اسپانیول انجام داد.

مسی که چهاردهمین فصل حضورش در بارسلونا را تجربه می‌کند تا کنون با این تیم به ۳۰ عنوان قهرمانی از جمله ۸ قهرمانی در لالیگا، ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۵ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و ۷ سوپرجام اروپا را تجربه کرده است.

ستاره آرژانتینی تا کنون ۶۰۲ بازی برای آبی‌واناری‌ها انجام داده و ۵۲۳ گل هم با پیراهن این تیم زده است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد

با شکست پرگل چهار بر دو بارسلونا مقابل ژیرونا ، این تیم نه تنها رتبه دوم لالیگا را از دست داد، بلکه حکم قهرمانی رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان فصل را مهر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بارسلونا امشب در بازی هفته سی و چهارم لالیگا میهمان خیرونا بود و مثل دیدار رفت با تکرار نتیجه پرگل 4-2 شکست خورد!!

با توجه به برتری رئال مادرید مقابل کادیز، بارسا در صورت کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد، قهرمانی شاگردان کارلو آنچلوتی را تثبیت می‌کرد؛ اتفاقی که شکست امشب را برای بارسا تلخ‌تر کرد.

با این شکست بارسا 73 امتیازی باقی ماند و خیرونا 74 امتیازی شد تا به رده دوم صعود کند تا ژاوی بازنده محض این فصل باشد.

رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

تیم کارلو آنچلوتی در صورت پیروزی در 4 بازی آخر لالیگایی، فصل را با رکورد 99 امتیاز به پایان خواهد رساند.

رئال مادرید (36 قهرمانی)

بارسلونا (27 قهرمانی)

اتلتیکو مادرید (11 قهرمانی)

اتلتیک بیلبائو (8 قهرمانی)

والنسیا (6 قهرمانی)

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان