Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@08:10:45 GMT

گفتگوی جهانگیری با مردم شهر زلزله زده ازگله/ عکس

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۸۲۰۸

گفتگوی جهانگیری با مردم شهر زلزله زده ازگله/ عکس

اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور صبح امروز به کرمانشاه رفت تا از مناطق زلزله زده این استان بازدید کند. یکی از مناطقی که جهانگیری ابتدا از آن بازدید کرد، ازگله بود. در تصویر گفتگوی معاون اول رییس جمهور با مردم شهر زلزله زده ازگله را می بینید. آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در جریان سفر به استان کرمانشاه، با حضور در شهر ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی در میان مردم این شهر حضور یافت و ضمن بازدید از برخی خانه های تخریب شده و چادرهای اسکان موقت مردم، پای درد و دل آنان نشست و با مردم این منطقه به گفت و گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده که عزیزان خود را در زلزله از دست داده اند، تصریح کرد: امروز با حضور تعداد زیادی از اعضای دولت به این سفر آمده ام تا از روند کارها مطلع شده و در جریان مسائل قرار گیریم.

وی افزود: همه مردم ایران خود را با مردم استان کرمانشاه همدرد می دانند و پس از حضور مقام معظم رهبری و رییس جمهور در مناطق زلزله زده، دستورات لازم صادر شد تا آثار زلزله از زندگی مردم برطرف شود.

جهانگیری افزود: ما مسئولیت یافته ایم که خدمتگزار مردم باشیم و در سختی ها و مشکلات بیش از گذشته در کنار شما خواهیم بود تا مسائل و مشکلات را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای احداث کانکس و چادرهای اسکان موقت که هم اکنون در دستور کار قرار دارد، گفت: ما در تلاش هستیم تا سرپناهی مطمئن برای مردم فراهم کنیم و قراردادهایی با دستگاه های مرتبط منعقد شده و کارها با سرعت در دست انجام است.

جهانگیری همچنین با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای اعطای وام قرض الحسنه به مردم آسیب دیده در زلزله، خاطر نشان کرد: این تسهیلات بصورت قرض الحسنه و بدون سود است و دوره بازپرداخت آن بسیار طولانی است به گونه ای که هیچگونه فشاری بر مردم وارد نشود.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: بصورت جدی در تلاش هستیم تا امور زندگی مردم را به وضعیت پیش از زلزله بازگردانیم و کشاورزی، تولید، صنعت و دامداری مردم که در جریان زلزله دچار مشکل شده، دوباره احیا شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تلاش خواهیم کرد که وضعیت زندگی مردم به وضعیت بهتر از قبل از وقوع زلزله تبدیل شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟