Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی رده امید گفت: اتفاقی که برای علیرضا کریمی در این مسابقات افتاد، تاثیر بسیار بدی بر روحیه تیم ملی گذاشت و امیدوارم مسئولان این بار قدر زحمات او را بدانند.

امین طاهری در گفت و گو با ایسنا، درباره کسب مدال برنز در رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در لهستان و ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها اظهار کرد: روز نخست مسابقات واقعا بدشانسی آوردیم چرا که آن اتفاق تلخ برای علیرضا کریمی و همگروهی او با کشتی‌گیر اسراییل رخ داد و همین موضوع بر روی عملکرد کل تیم تاثیر منفی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطری، صادقی و کریمی باتجربه‌های تیم ملی بودند و هر سه آن‌ها شایستگی کسب مدال طلا را داشتند اما متاسفانه به حقشان نرسیدند.

آزادکار سنگین وزن ایران افزود: جدا از نفرات تیم، علیرضا کریمی بدلیل این اتفاق در شرایط روحی بسیار بدی قرار دارد و بیشتری آسیب را از این موضوع دیده است چرا که به چشم خود دیدم کریمی زحمات زیادی را در اردوهای تیم ملی به امید رسیدن به مدال طلا کشید اما برای اینکه با کشتی‌گیر اسراییل مبارزه نکند در عین شایستگی از رقابت‌ها کنار رفت. امیدوارم مسئولان ورزش قدر زحمات او را بدانند و بخوبی از او تجلیل کنند چرا که او برای دومین مرتبه است که در مسابقات جهانی بخاطر این اتفاق حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه از عملکرد خود در این رقابت‌ها علی‌رغم کسب مدال برنز جهان راضی نیست، تصریح کرد: من با آسیب‌دیدگی شدید پارگی رباط پا به این مسابقات گذاشتم و آنطور که باید نتوانستم کشتی بگیرم. بعد از آسیب‌دیدگی بلافاصله به اردوهای تیم ملی آمدم و تمرینات پرفشار را آغاز کردیم. در این مسابقات از ناحیه پا خیلی اذیت شدم و حتی بخاطر همین آسیب‌دیدگی کشتی را واگذار کردم و حریف پاهایم را در اختیار گرفت و فیتیله‌پیچ کرد.

دارنده مدال نقره جوانان جهان افزود: باز خدا را شاکرم که به مدال برنز جهان رسیدم و دست خالی به ایران نمی‌آیم. امیدوارم با بهبود آسیب‌دیدگی‌ام در مسابقات پیش رو بهترین نمایش را داشته باشم و باز هم مردم عزیزمان را خوشحال کنم.

طاهری در پایان درباره سطح کیفی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود و در وزن من گنو پتریاشویلی قهرمان بزرگسالان جهان از گرجستان حضور داشت. تیم ما نیز شایستگی ایستادن بر روی سکو را داشت. اگر علیرضا کریمی به کشتی‌گیر اسراییل نمی‌خورد، به راحتی مدال طلا می‌گرفت و با همین مدال طلای او ایران به جای کسب عنوان هشتمی جهان بر سکوی سوم تیمی قرار می‌گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ژاپن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در بیشکک برگزار می‌شود، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا 23 تا 28 فروردین ماه در قرقیزستان برگزار خواهد شد. پیکاری که به نظر تحت‌الشعاع رقابت‌های گزینشی قاره‌ای خواهد بود که 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در همین کشور به انجام خواهد رسید.

بنابراین اولویت‌ تیم‌های آسیایی کسب سهمیه است و نفر اصلی خود را در اوزانی که در مسابقات جهانی بلگراد کسب سهمیه نکردند، به گزینشی آسیایی اعزام می‌کنند.

بعد از برگزاری مسابقات انتخابی کشور ژاپن، 20 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار این کشور که قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا کشتی بگیرند، از سوی فدراسیون کشتی این کشور به این شرح معرفی شد:

کشتی آزاد

57 کیلوگرم: یومی‌یا

61 کیلوگرم: تانابه

65 کیلوگرم: اونو

70 کیلوگرم: آاویاگی

74 کیلوگرم: تاکاهاشی

79 کیلوگرم: کامیا

86 کیلوگرم: شیرای

92 کیلوگرم: میورا

97 کیلوگرم: ایتو

125 کیلوگرم: یاماموتو

کشتی فرنگی

55 کیلوگرم: اُکاموتو

60 کیلوگرم: اینابه

63 کیلوگرم: سوزوکی

67 کیلوگرم: یابه

72 کیلوگرم: هارادا

77 کیلوگرم: کوزاکا

82 کیلوگرم: یوشیدا

87 کیلوگرم: سومی

97 کیلوگرم: آمانو

130 کیلوگرم: کوبایاشی

تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز با ابراهیم خواری در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم عازم قهرمانی آسیا خواهد شد.

تیم ملی فرنگی را نیز در این رقابت‌ها پویا دادمرز در 55 کیلو، امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امیر عبدی در 77 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم