Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادرات فرانسه به ایران در ۹ ماهه سال جاری میلادی از صادرات ۱۲ ماهه سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ فراتر رفت و به یک میلیارد و ۵۳ میلیون یورو رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی امتداد نیوز، جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار اروپا(یورو استات) نشان می دهد صادرات فرانسه به ایران طی سال جاری میلادی رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور اروپایی در ۹ ماهه سال جاری میلادی یک میلیارد و ۵۳ میلیون یورو صادرات به ایران داشته است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۹ درصد رشد کرده است. فرانسه در ۹ ماهه سال قبل تنها ۴۵۸ میلیون یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

صادرات فرانسه به ایران در ۹ ماهه امسال از صادرات به ایران در ۱۲ ماهه سال ۲۰۱۶ و همچنین سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۴، ۲۰۱۳، و ۲۰۱۲ نیز بیشتر بوده است. این کشور در سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۲ به ترتیب ۷۲۱ میلیون یورو، ۵۶۲ میلیون یورو، ۴۵۳ میلیون یورو، ۴۹۳ میلیون یورو، و ۸۰۳ میلیون یورو به ایران صادرات داشته است.

بر اساس این گزارش واردات فرانسه از ایران در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۹ درصدی داشته و به یک میلیارد و ۸۷۸ میلیون یورو رسیده است. فرانسه در ۹ ماهه سال قبل ۸۵۷ میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بود.

مجموع تجارت دو کشور در ۹ ماهه امسال نیز با رشد ۱۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به دو میلیارد و ۹۳۱ میلیون یورو رسیده است. تجارت دو کشور در ۹ ماهه سال قبل یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون یورو اعلام شده بود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • یورو رکورد زد
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • ثبت رکورد صادرات از خرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست