Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:02:26 GMT

تهدید رژیم صهیونیستی علیه سوریه و اسد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۸۴۵۴

تهدید رژیم صهیونیستی علیه سوریه و اسد

تلویزیون اسرائیل مدعی شد، رژیم صهیونیتسی از طریق یک طرف سوم بشار اسد را به حمله تهدید کرده است.

به گزارش ایسنا، تلویریون اسرائیل گزارش داد، رژیم صهیونیستی در پیامی به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه تهدید کرده اگر دمشق اجازه ادامه حضور نظامی ایران در اراضی خود را بدهد در خطر خواهد بود.

بنا به ادعای این شبکه تلویزیونی پیام تهدید آمیز اسرائیل توسط یک طرف سوم به اسد ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه نام طرف سوم را فاش نکرد و تنها اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در این پیام به اسد تاکید کرده که اجازه تمرکز نظامی ایران در سوریه و یا ایجاد پایگاه در این کشور، اسرائیل را به تغییر سیاست‌هایش در "عدم مداخله" در سوریه و ورود به جنگ داخلی سوریه وا می‌دارد.

پیش از این بارها نتانیاهو اعلام کرده بود اسرائیل اجازه حضور نظامی ایران در سوریه را نمی‌دهد.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل نیز پیشتر هشدار داده بود اسرائیل این وضع (حضور نظامی ایران در سوریه) را تحمل نمی‌کند و از خود و منافعش دفاع می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین

پادشاه مراکش حمله به نوار غزه را لکه ننگی برای بشریت دانست و توقف این حملات و اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجد الاقصی را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «محمد ششم» پادشاه مراکش روز شنبه در سخنرانی که در پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا «احمد التوفیق» وزیر اوقاف و امور اسلامی این کشور به نمایندگی از او داشت، اظهار کرد حمله ظالمانه به غزه که مردم بی‌پناه فلسطین را در شرایطی بسیار خطرناک قرار داده، به منزله لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.

پادشاه مراکش گفت: ما بارها خواسته خود مبنی بر توقف فوری، پایدار و فراگیر این جنگ بی‌سابقه و موافقت با انتقال کمک‌های بشردوستانه به کل نوار غزه را تکرار کردیم، ما در مقابل این فاجعه انسانی بی‌مانند در جهان معاصر، به عنوان رئیس کمیته قدس و بر اساس وظیفه‌مان در سازمان همکاری اسلامی برای همبستگی و نیز در راستای مشارکت در امدادرسانی‌ها و کمک‌هایی که کشورهای دوست و برادر انجام می‌دهند، با هماهنگی مسؤولان مصری و از طریق گذرگاه رفح شروع به ارسال مستقیم مقادیر قابل توجهی از کمک‌های انسانی برای برادران فلسطینی‌مان در غزه و قدس کردیم، و با وجود مشکلات بسیار، فعالیت میدانی آژانس بیت المال قدس را تحت نظارت خود افزایش دادیم تا طرح‌های اجتماعی و اقتصادی مفید برای ساکنان شهر قدس اجرا شده و حمایت‌های لازم از برخی از بیمارستان‌ها به عمل آید.

محمد ششم در ادامه تاکید کرد: صحبت‌های رایج درباره آینده نوار غزه تنها در صورتی محقق می‌شود که حملات متوقف شده و تمامی مشکلات ملت فلسطین برطرف شوند، نوار غزه مساله‌ای فلسطینی و بخشی از خاک سرزمین یکپارچه فلسطین است که در چهارچوب رویکرد راه‌حل ۲دولتی و طبق قطعنامه‌های بین‌المللی مربوطه باید از صلح و استقلال برخوردار شود.

او در ادامه نیز توقف تمامی اقدامات تحریک‌آمیزی که می‌تواند درگیری‌ها را تشدید کند و نیز توقف اقدامات یک‌جانبه و غیرقانونی رژیم صهیونیستی را که علیه مناطق فلسطین اشغالی از جمله قدس شریف و مسجد الاقصی با هدف تغییر وضعیت حقوقی و هویتی شهر قدس شریف انجام می‌شود، خواستار شد.

پادشاه مراکش بار دیگر بر مخالفت همه جانبه این کشور با تمامی اشکال کوچاندن اجباری، مجازات جمعی و اقدامات انتقام‌جویانه‌ای که علیه فلسطینی‌ها انجام می‌شود، تاکید کرده و از کشورهایی که در روند حل‌وفصل این درگیری از نفوذ برخوردار هستند، خواست به مسؤولیت‌های تاریخی خود عمل کرده، خرد و منطق را سرلوحه خود قرار داده و برای توقف این وضعیت فاجعه بار به شکل جدی عمل کنند و منطقه را از گرداب خشونت، سیاست به حاشیه راندن و تحمیل شرایط دور کرده و برای ایجاد شرایط مناسبی جهت آغاز یک روند مسالمت‌آمیز واقعی که به راه‌حل ۲دولتی منجر شود، تلاش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه