Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:00:48 GMT

آواز گلریز در صبح پیروزی۲؛ مرد پیروزی سلیمانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۸۵۸۳

آواز گلریز در صبح پیروزی۲؛ مرد پیروزی سلیمانی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

محمد گلریز براساس ملودیِ قطعه‌ی خاطره‌انگیز صبح پیروزی، اثری خواند که موضوعش پیروزی جبهه‌ی مقاومت بر داعش است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، هم زمان با پیروزی رزمندگان جبهه‌ی مقاومت بر تروریست‌های داعش و عمل کردن سردار سلیمانی به وعده‌اش؛ محمد گلریز خواننده موسیقی ایرانی قطعه‌ی «صبح پیروزی 2» را خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماهنگ به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه امام رضا علیه‌السلام تهیه و منتشر شده است. شعر این قطعه را راضیه رجایی سروده است.

بیشتر بخوانید: پدرم سَمبُل تعزیه‌خوانی و مداحی اهل‌بیت بود/ سلطان آواز ایران سال 42 شبی 2250 تومان می‌گرفت+فیلم

«صبح پیروزی» نام قطعه‌ای است که در دوران دفاع مقدس محمد گلریز آن را خواند و تا کنون هم ملودی و شعر آن در یاد و خاطرِ علاقه‌مندان به موسیقی باقی مانده است. اکنون «صبح پیروزی2» باز هم با صدای گلریز و این بار برای پیروزی جبهه‌ی مقاومت بر داعش اجرا و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: نقش شهید بهشتی در راه‌اندازی دوباره ارکسترسمفونیک/ گلایه‌ای صریح از آقای رئیس‌جمهور/ مسئولین نقشه راهی برای موسیقی انقلاب ندارند

در ادامه نماهنگ «صبح پیروزی2» را می‌بینید:

انتهای پیام/

R33357/P1011117/S4,40,42/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملوان و سپاهان تقابل بین دو گلزن این دو تیم، محمدرضا سلیمانی و شهریار مغانلو بود. نکته جالب اینکه هر سه گل این بازی را این دو بازیکن به ثمر رساندند و موفق شدند نقش خود را در خط حمله تیمشان ایفا کنند.

در نیمه اول محمدرضا سلیمانی روی پاس رضا جعفری موفق شد دروازه را باز کند و تا اواسط نیمه دوم، زننده گل پیروزی‌بخش تیمش باشد. نکته جالب اینکه او در نیم فصل اول تنها یک گل زده بود اما حالا در نیم فصل دوم عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است.

سلیمانی در نیم فصل دوم مقابل استقلال و سپاهان به عنوان دو تیم مدعی گلزنی کرده و همچنین دروازه نساجی، گل‌گهر، فولاد و صنعت نفت را باز کرده تا با شش گل، برترین گلزن نیم فصل دوم باشد.

نکته جالب اینکه شهریار مغانلو نیز با دو گلی که زد در نیم فصل دوم شش گله شد تا این دو بازیکن در جدول بهترین گلزنان دور برگشت در کنار یکدیگر قرار بگیرند، هرچند که مهاجم سپاهان در نیم فصل اول هم هشت گل به ثمر رسانده است.

با این حال سلیمانی که در ابتدای نیم فصل دوم از محرومیت خود گریخت، نقش پررنگی در نتایج ملوان داشته و حالا امیدوار است در بازی‌های بعدی آمار خود را دو رقمی کند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد