Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@13:31:27 GMT

کوه آگونگ اندونزی در آستانه انفجار+عکس

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۸۸۶۴

کوه آگونگ اندونزی در آستانه انفجار+عکس

 مقام های اندونزیایی با اعلام بالاترین وضعیت اضطراری در منطقه بالی این کشور اعلام کردند: همزمان با شدت یافتن فعالیت های کوه آتشفشانی'آگونگ' باید 100 هزار نفر را از این محل تخلیه کنند.


به گزارش خرداد به نقل از ایرنا از جاکارتاپست، مسئولان اندونزی می گویند که کوه آگونگ در بالاترین وضعیت خطر قرار دارد وتاکنون 40هزار نفر از افراد بومی و گردشگران از این منطقه تخلیه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان زیست محیطی و محلی بالی اعلام کردند: جزیره بالی در معرض خطر نابودی به دلیل فعالیت شدید کوه آتشفشان آگونگ قرار دارد.این کوه در روزهای گذشته شاهد بیشترین فعالیت آتشفشانی بوده و هزاران تن دود و خاکستر از آن خارج شده است به گونه ای که حلقه وسیع سیاهی را آسمان این منطقه از اقیانوس آرام پوشانده و بسیاری از خطوط شرکت های هوایی سفرهای خود را به بالی اندونزی لغو کرده اند.اکنون جزیره بالی در خیل ستون های عظیم دود خاکستری فرو رفته و به گزارش منابع محلی این ستون در فراز بالی نیز در ارتفاعی بیش از 3 کیلومتر آسمان منطقه را در سیاهی کامل فرو برده است.
برچسب ها: کوه آتش ، اندونزی ، کوه آتشفشانی آگونگ

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فوران یک آتشفشان در اندونزی و تخلیه ساکنان
  • فیلم/ فوران آتشفشان در اندونزی
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند