Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود هاشمی ماد درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، گفت: انجام فعالیت های فرهنگی درمحیط های ورزشی از جمله ماموریت های پایه سازمان بسیج ورزشکاران است که در قالب برگزاری حلقه های صالحین با حضور مربیان و هنرجویان رشته های مختلف ورزشی انجام می شود.


وی با اشاره به این که مربیان الگوی جوانان ورزشکار هستند، بیان کرد: برای اجرای این طرح، دوره های تخصصی آموزش حلقه های صالحین برای مربیان باشگاه های ورزشی استان برگزار می گردد تا آنها در کنار فعالیت های حرفه ای خود با مهارت های جذب جوانان و آموزش مسائل اخلاقی و اجتماعی به ایشان آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رفتار مربیان در محیط های ورزشی بهترین الگو برای جوانان ورزشکار است و به همین دلیل برگزاری جلسه حلقه های صالحین توسط آنها می تواند نقش موثری دربالارفتن مهارت های سیاسی و اجتماعی ورزشکاران استان داشته باشد.


هاشمی ماد گفت: بسیج ورزشکاران استان قم تلاش می کند برنامه های فرهنگی با محوریت اقامه نماز اول وقت در محیط های ورزشی به اجرا گذاشته شود و در همین رابطه آماده همکاری و فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای باشگاه های فعال استان است.


وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی با نام و یاد شهدای ورزشکار استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، معرفی تیم های برتر اخلاق محور در رشته های مختلف ورزشی و تجلیل از آنان، چاپ کتاب و معرفی ورزشکاران نمونه به هنرجویان جوان و سالم سازی محیط های ورزشی از حواشی مختلف برای حضور موثر جوانان در این عرصه از جمله برنامه های مستمر بسیج ورزشکاران استان قم است.


استان قم 220 شهید ورزشکار را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
وی با اشاره به برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران استان قم در هفته بسیج ادامه داد: دیدار ورزشکاران و قهرمانان رشته های ورزشی استان با علما و مراجع تقلید، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار، بهره برداری از طرح های ورزشی جدید در سطح شهر و نواحی مختلف استان، تشکیل برنامه های متنوع فرهنگی در سطح باشگاه های ورزشی استان و همچنین برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی در روز یکشنبه پنجم آذر ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در سالن همایش های سازمان ملی جوانان از جمله برنامه هایی است که توسط بسیج ورزشکاران استان قم به اجرا در می آید.


رئیس بسیج ورزشکاران قم، گفت: چهار هزار ورزشکار بسیجی در قالب 2 کانون ولایت، حوزه برادران و کوثر حوزه خواهران و 60 پایگاه مستقر در مکان های ورزشی استان ، فعالیت می کنند.


سازمان بسیج ورزشکاران از سال 82 به منظور جذب و سازماندهی ورزشکاران در سازمان بسیج و مناسب سازی فرهنگی محیط های ورزشی تشکیل شد.


5 آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا