Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:36:22 GMT

بارش رحمت‌الهی در آبادان + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۹۶۸۳

بارش رحمت‌الهی در آبادان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از بارش باران پاییزی در شهر آبادان استان خوزستان را ارسال کرده است.

منبع: محمد - خوزستان (آبادان)

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/ بارش باران پاییزی در آبادان + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ عبدالله افرازه شهاوند در نشست ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ با تلاش کمیته‌های مختلف، روندی خوب، کم حاشیه و روان داشت و مشکل خاصی در حوزه امنیت، رقابت و مشارکت رخ نداد.
رییس ستاد انتخابات خوزستان به رشد سه برابری نامزد‌ها و تایید صلاحیت‌ها در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: کارگاه‌های آموزشی برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات نیز ۲ برابر شد و شاهد همکاری سایر دستگاه‌ها و کمیته بازرسی بودیم.
شهاوند به درپیش بودن مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های رامهرمز- رامشیر و آبادان اشاره کرد و گفت: باید مرحله اول آسیب‌شناسی و ملزومات مرحله دوم دیده شوند تا این مرحله از انتخابات نیز بی‌نقص انجام شود.
وی بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم در کمیته‌های مختلف تاکید کرد و افزود: تلاش می‌شود در حوزه فناوری بیش از ۸۰ درصد دستگاه‌های احراز هویت به بانک اطلاعات اثر انگشت وصل شوند.
پوشش اینترنتی شهر‌های مورد نظر بررسی شود تا مشکلی در این خصوص نباشد. همچنین باید توجه داشت که به علت حساسیت‌های اجتماعی تا مجبور نشدیم شعبه‌ای را حذف نکنیم بنابراین فقط می‌توان صندوق‌های سیار غیرضروری که در مرحله اول رای چندانی نداشتند را حذف کرد.
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: افرادی که در مرحله اول تخلف و سوگیری داشتند در مرحله دوم از فرآیند اجرایی انتخابات کنار گذاشته شوند.

دیگر خبرها

  • رشد نم هوا در اروند
  • بارش رحمت الهی در استان کویری یزد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم
  • بارش رحمت الهی در جنوب و شرق فارس
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود