Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقه دونالد ترامپ به گلف بازی در 10 ماه گذشته هزینه سنگینی بر دوش مالیات دهندگان امریکایی گذاشته است.

ایران آنلاین / دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا یکی از افرادی بود که همیشه از باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق این کشور به خاطر گلف‌بازی کردن، انتقاد می‌کرد و دل‌مشغولی اوباما به گلف را هدفی برای انتقاد از او یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آگوست سال 2016 بود که ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی‌‌اش خطاب به مردم آمریکا گفت: «من برای شما کار خواهم کرد و وقتی برای گلف‌بازی کردن نخواهم داشت.» این جمله تاریخی ترامپ حالا نقل محافل و مجالس آمریکایی‌هاست‌‌؛ چراکه او شاید حتی بیش از اوباما برای گلف‌بازی کردن وقت می‌گذارد.

از زمان تکیه زدن دونالد ترامپ روی صندلی ریاست جمهوری آمریکا، او 75 بار در زمین گلف دیده شده و دست‌کم 24 بار گلف بازی کرده است. این آمار در وب‌سایت Trumpgolfcount.com منتشر شده. این وب‌سایت نه تنها دفعات حضور ترامپ در زمین گلف را برشمرده، بلکه طی محاسباتی اعلام کرده که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا چه مبلغی را برای گلف بازی کردن هزینه کرده است. درگزارش منتشره در روز 23 نوامبر سال 2017، اعلام شده که ترامپ 81/107/849 دلار (برابر با 68 میلیون یورو) برای آنکه گلف‌بازی کند، هزینه کرده است.

این وب‌سایت در سه دسته‌بندی به بررسی این موضوع پرداخته: بازدید از زمین گلف (شمردن دفعاتی که ترامپ در یک باشگاه گلف حضور یافته)، دفعاتی که او گلف‌بازی کرده و دفعاتی که به صورت رسمی گلف‌بازی کردن ترامپ اعلام شده و عکس‌هایی از او با لباس گلف منتشر شده است.

درعین حال هزینه‌های حضور ترامپ در زمین گلف هم محاسبه شده است. هر ساعت حضور در زمین گلف، هزینه‌ای 514 هزار دلاری را برای رئیس‌جمهور آمریکا به همراه دارد و در عین حال هزینه روزانه برای محافظان امنیتی او که سالانه 60 میلیون یورو برای محافظت از او و املاک و دارایی‌هایش نیز پرداخت می‌شود، درنظر گرفته شده است. در مار-آ-لاگو، باشگاهی در فلوریدا که یکی از املاک ترامپ در آنجا قرار دارد، مراقبت‌های امنیتی روزی 236هزار دلار برآورد می‌شود. این آمار بر پایه اطلاعات خبرنگاران مختلفی که گزارش‌هایی را به این وب‌سایت داده‌اند اعلام شده.

وب‌سایت ترامپ گلف کاونت، این اجازه را می‌دهد که آمار و ارقام گلف بازی ترامپ را با باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مقایسه کنید. تا قبل از ایجاد این وب‌سایت، وب‌سایتی به نام اوباما گلف کانتر هم وجود داشت که با مقایسه آمار این دو وب‌سایت به راحتی می‌توان دریافت که ترامپ دو برابر اوباما گلف بازی می‌کند و این درحالی است که او اوباما را متهم می‌کرد که وقت زیادی را وقف این ورزش می‌کند. / خبرورزشی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم

رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که پس از آن انتخابات دیگری در آمریکا برگزار شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
  • واکاوی شکاف درآمد-هزینه دولت
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران چیست؟
  • تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران
  • پیشنهاد هنگفت عربستان: 80 میلیون برای ستاره بارسا
  • گرگیجه سایت غربگرا: همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم (!)
  • ممنوعیت تیک تاک پیامد‌های بسیار جدی در آمریکا خواهد داشت
  • کاسبی غربگرایان با ترامپ‌ هراسی