Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آزادشهر گفت: مشکل اشتغال را هیچ کس غیر از خودمان نمی تواند حل کند و ما نیز باید با حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد صنایع مشکل اشتغال را حل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حبیب شفائی" فرماندار آزادشهر در دیدار با کارآفرینان شهرستان به وضعیت صنایع شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکلات صنایع شهرستان ، نبود تسهیلات بانکی جهت سرمایه گذاری ، نبود نقدینگی و بالا بودن سود بانکی ، وجود تورم ، تکمیل نبودن زیر ساختهای مورد نیاز ، وجود تفکرات بخش نگری در بعضی از ادارات و عدم همخوانی ضوابط در دستگاه های اجرایی مختلف را از جمله این موارد دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل اشتغال را هیچ کس غیر از خودمان نمی تواند حل کند و ما نیز باید با حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد صنایع مشکل اشتغال را حل کنیم.

"شفائی" تصریح کرد: شهرستان آزادشهر در مسیر توسعه است و اگر صنعت شهر راه بیفتد قسمت اعظم مشکلات نیز حل خواهد شد.

فرماندار آزادشهر در پایان تاکید کرد: هدف ما در شهرستان تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری است و همه توان خود را در جهت تامین بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و هم چنین آرامش خاطر سرمایه گذاران به کار می گیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری  در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم  از مدیران استان خواست به این  مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که  در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند  درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است