Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@07:46:00 GMT

بررسی هزینه های بازی گلف ترامپ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۰۵۸۹

بررسی هزینه های بازی گلف ترامپ

دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا از تا کنون چیزی حدود ۸۱ میلیون دلار خرج گلف بازی کردن خود کرده است. آگوست سال ۲۰۱۶ بود که ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی اش خطاب به مردم آمریکا گفت: «من برای شما کار خواهم کرد و وقتی برای گلف‌بازی کردن نخواهم داشت.» این جمله تاریخی ترامپ حالا نقل محافل و مجالس آمریکایی‌هاست چراکه او شاید حتی بیش از اوباما برای گلف‌بازی کردن وقت می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان تکیه زدن دونالد ترامپ روی صندلی ریاست جمهوری آمریکا، او ۷۵ بار در زمین گلف دیده شده و دست‌کم ۲۴ بار گلف بازی کرده است. این آمار در وب‌سایت Trumpgolfcount.com منتشر شده. این وب‌سایت نه تنها دفعات حضور ترامپ در زمین گلف را برشمرده، بلکه طی محاسباتی اعلام کرده که رئیس‌جمهور آمریکا چه مبلغی را برای گلف بازی کردن هزینه کرده است. درگزارش منتشره در روز ۲۳ نوامبر سال ۲۰۱۷، اعلام شده که ترامپ ۸۱/۱۰۷/۸۴۹ دلار (برابر با ۶۸ میلیون یورو) برای آنکه گلف‌بازی کند، هزینه کرده است.

درعین حال هزینه‌های حضور ترامپ در زمین گلف هم محاسبه شده است. هر ساعت حضور در زمین گلف، هزینه‌ای ۵۱۴ هزار دلاری را برای رئیس‌جمهور آمریکا به همراه دارد و در عین حال هزینه روزانه برای محافظان امنیتی او که سالانه ۶۰ میلیون یورو برای محافظت از او و املاک و دارایی‌هایش نیز پرداخت می‌شود، درنظر گرفته شده است. در مار-آ-لاگو، باشگاهی در فلوریدا که یکی از املاک ترامپ در آنجا قرار دارد، مراقبت‌های امنیتی روزی ۲۳۶ هزار دلار برآورد می‌شود. این آمار بر پایه اطلاعات خبرنگاران مختلفی که گزارش‌هایی را به این وب‌سایت داده‌اند اعلام شده.

وب‌سایت ترامپ گلف کاونت، این اجازه را می‌دهد که آمار و ارقام گلف بازی ترامپ را با باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مقایسه کنید. تا قبل از ایجاد این وب‌سایت، وب‌سایتی به نام اوباما گلف کانتر هم وجود داشت که با مقایسه آمار این دو وب‌سایت به راحتی می‌توان دریافت که ترامپ دو برابر اوباما گلف بازی می‌کند و این درحالی است که او اوباما را متهم می‌کرد که وقت زیادی را وقف این ورزش می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد

دادگاه رسیدگی به اتهام دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، دستکم تا ماه آوریل به تعویق افتاد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، قاضی خوآن مرکان روز گذشته حکم داد که دادگاه رسیدگی به اتهام دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در آستانه انتخابات 2016، زودتر از ماه آوریل برگزار نشود.

قاضی در حکم خود علت این تاخیر 30 روزه را افشای دیرهنگام مدارک و شواهد علیه ترامپ اعلام کرد.

این تصمیم برای به تاخیر افتادن نخستین دادگاه کیفری رئیس جمهور سابق آمریکا می تواند پیروزی چشمگیری برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر باشد.

براساس این گزارش، قرار بود رسیدگی به این اتهام ترامپ در تاریخ 25 مارس یعنی کمتر از 10 روز دیگر در دادگاه منهتن نیویورک برگزار شود. در هیچ یک از دیگر پرونده های ترامپ تاریخ دقیقی برای برگزاری دادگاه تعیین نشده اما با تاخیر در برگزاری این دادگاه برنامه ریزی های انجام شده برای رسیدگی به پرونده ها و موارد دیگر اتهامی وی در دادگاه دیگر با پیچیدگی و اختلال مواجه می شود.

بر این اساس، قاضی مرکان در حکم خود هیچ تاریخ دقیق و مشخصی برای رسیدگی به این پرونده اعلام نکرد اما دادگاه در تاریخ 25 مارس جلسه استماعی را برگزار خواهد کرد و احتمال آن می رود که در آن روز تاریخ جدید دیگری را برای رسیدگی به پرونده برگزار کند.

دادستان های نیویورک اظهار کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

تاخیر در برگزاری این دادگاه زمانی اعلام شد که دفتر دادستانی آمریکا در منهتن، که پیشتر درباره پرداخت حق السکوت به استورمی دنیلز از سوی مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ تحقیق می کرد، در ماه جاری بیش از 100 هزار صفحه سند مرتبط با کوهن را در پاسخ به احضاریه تیم دفاعی ترامپ، فاش کرد.  

وکلای ترامپ اعلام کردند برای بررسی این مدارک به حدود 90 روز زمان احتیاج دارند اما قاضی در حال حاضر با 30 روز تاخیر موافقت کرده است.

قاضی مرکان از وکلای هر دو طرف خواسته تا برنامه زمانی دقیقی را برای تلاش های خود به منظور گرفتن اسناد از دادستان های فدرال اعلام کنند.

این در حالی است که چند روز قبل دونالد ترامپ خواستار به تاخیر افتادن دادگاه رسیدگی به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی تا زمان بررسی ادعای مصونیت وی توسط دادگاه عالی کشور شد.

ترامپ در این دادخواست از قاضی نیویورک که رسیدگی به این پرونده ترامپ را بر عهده دارد خواست تا برگزاری دادگاه را تا زمانی که دادگاه عالی بررسی مصونیت سیاسی وی را در پرونده دیگری انجام می دهد، به تعویق بیاندازد.

این در حالی است که ترامپ پیشتر نیز خواستار به تعویق افتادن تمام 4 پرونده کیفری خود شده بود تا بتواند به فعالیت های انتخاباتی خود بپردازد. اگر او بار دیگر رئیس جمهور شود، می تواند این پرونده کیفری علیه خود را بسته و پرونده دیگری تحت قوانین فدرال برای او باز شود.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

چند روز پیش جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. براساس تازه ترین نظرسنجی های رویترز/ ایپسوس در ماه فوریه، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با 37 درصد محبوبیت از جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا با 34 درصد محبوبیت پیشی گرفته و رقابت بین این دو شانه به شانه پیش می رود.

ترامپ خواستار تعویق دادگاه پرداخت حق السکوت شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعریف و تمجید ترامپ از کیم جونگ اون
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • ترامپ: بایدن اسرائیل را کنار گذاشته است
  • ترامپ: زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است
  • هشدار کلاهبرداری با هوش‌مصنوعی؛ کشف وب‌سایت‌های خرید جعلی در کشورهای مختلف
  • تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم
  • دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد