Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:۷۲ اثر برتر هفتمين همايش ملي شعر آييني هفتاد و دو خط اشك جامعه دانشگاهي كشور معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام مرتضي خوشنويس زاده، مسئول نهاد رهبري در دانشگاه پيام نور استان اصفهان در آيين اختتاميه هفتمين همايش ملي شعر آييني هفتاد و دو خط اشك با اشاره به اينكه اين برنامه به همت نهاد رهبري در دانشگاه پيام نور استان اصفهان و نهاد رهبري در دانشگاه هاي كشور، اظهارداشت: امسال 630 اثر به اين جشنواره ارسال شد كه 130 اثر برتر انتخاب و در مرحله نهايي 72 اثر برتر انتخاب و در آيين اختتاميه از آن ها تجليل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: ترويج فرهنگ عاشورا، ترويج درس هاي كربلا به زبان شعر، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ترويج شعر آييني از مهمترين اهداف برگزاري اين همايش ملي است كه با تلاش مسئولان فعالان فرهنگي دانشگاهي برگزار شده است و امسال كتاب هفت دوره از اين همايش منتشر مي شود.

حجت الاسلام خوشنويس زاده با بيان اينكه برگزاري اين همايش به شناخت و رشد استعدادهاي ادبي منجر شده، خاطرنشان كرد: شعر آييني از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار است كه البته كمتر مورد توجه بوده و اين همايش منجر به رشد بيشتر استعدادهاي هنري شده است.

وي از تاسيس دبيرخانه دائمي شعر آييني در دانشگاه پيام نور استان اصفهان خبرداد و گفت: شعر آييني در دانشگاه هاي سراسر كشور فعال مي شود و اين اقدام منجر به تقويت شعر آييني خواهد شد.

همايش شعر آييني هفتاد و دو خط اشك امسال براي هفتمين سال برگزار شد كه در ۹ محور بود و از هر محور سه برگزيده داشت و ۴۵ اثر هم به عنوان آثار شايسته تقدير انتخاب شدند.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» به‌همت دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گالری جریان یزد واقع در میدان قرآن آماده بازدید است.

مینا خداپرست دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد «روایتی از هفت وادی عشق عطار نیشابوری» و «حکایت انا الحق» منصور حلاج را در قالب نمایشگاه هنر مفهومی به تصویر آورده و مخاطب به موازات اندیشه هنرمند به تجربه منحصر به فرد خود می‌رسد.

مجموعه آثار بر روی بستر‌هایی به رنگ سیاه و سفید که نشانگر جهان تضادهاست، در کادر مربع و دایره‌های آینه‌وار که نماد از درونیات انسان است به تصویر درآمده و مخاطب در این آیین‌ها خویشتن را مشاهده می‌کند.

در حاشیه این نمایشگاه، ویدئوی آرتی که در راستای موقعیت کنونی انسان در این جهان که با تضاد‌های گوناگونی از تعاریف مختلف در باب مفاهیم زیستی و چرایی زیستن مواجه است به بیانی کوتاه از ادراک شخصی پرداخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد