Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمای بحرین با صدور بیانیه ای ضمن نگران کننده توصیف کردن وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم تأکید کردند: دیگر سکوت در برابر این وضعیت جایز نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، علمای بحرین در خصوص وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم که رو به وخامت نهاده است، بیانیه صادر کردند.

بر اساس این گزارش، علمای بحرین در این بیانیه ای ضمن نگران کننده توصیف کردن وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم تأکید کردند: دیگر سکوت در برابر این وضعیت جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل ...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟

به گزارش «مبلغ»، حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «حکم تصرف در مشاعات آپارتمانی» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

این استفتاء در پایگاه حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به صورت زیر منتشر شده است:

سؤال: در قوانین آپارتمان نشینی و تصرف در مشاعات، قانون در برخی از موارد، هرگونه تصرفی را منوط به رای اکثریت نموده است؛ ولو اقلیت ناراضی باشند.
با توجه به قانون نامبرده، در جایی که تصرف در مشاعات موجب رفع خسارت شود مثلا ایزوگام پشت بام خراب شده و برخی به خصوص طبقات پایین حاضر به تعمیر نیستند، آیا رضایت آنها شرط است؟ آیا مبلغ خسارت را هم می شود از اقلیت ناراضی به نسبت دریافت کرد؟
همچنین در جایی که تصرف موجب خسارت نیست؛ ولی ارزش کالای مشاع را بالا می برد مثل نمای ساختمان و گذاشتن راه پله و آسانسور و اکثریت راضی به آن هستند، آیا مخالفت اقلیت تاثیر دارد؟ آیا می شود مبلغ هزینه را به نسبت از اقلیت گرفت؟

جواب: اگر قانونی در این زمینه بوده یا شرطی وجود داشته باشد که این تصرفات مطابق آن مجاز باشد، عدم رضایت دیگران تأثیری ندارد و این تصرفات جایز است؛ در غیر این صورت رضایت همه مالکان شرط است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898520

دیگر خبرها

  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف