Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@10:28:31 GMT

راز مثلث برمودا برملا شد !

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۱۷۱۶

راز مثلث برمودا برملا شد !

‍‍‍‍‍‍

اخبار و شایعات درباره مثلث برمودا و حوادثی که برای تعدادی از کشتی‌ها و حتی هواپیماها در آن منطقه رخ داده، زیاد به گوش رسیده است. اخیراً محققان با بررسی ابرهایی در بالای این منطقۀ اسرارآمیز، توجیهی برای کشش فوق‌العاده آن پیدا کرده‌اند؛ توجیهی که علمی است اما قطعی نیست.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسراییل به بیمارستان‌های غزه هیچ توجیهی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان های غزه را مورد انتقاد قرار داد.

«مارگارت هریس» سخنگوی سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه درباره تحولات غزه اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء هیچ توجیهی ندارد و بیمارستان ها نباید از سوی هیچ طرفی برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار بگیرند.

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد که همه طرف ها باید به قوانین انسانی بین المللی پایبند باشند و اجازه دهند بیمارستان الشفاء غزه به فعالیت خود ادامه دهد.

هریس افزود: کمک هایی که تا کنون وارد نوار غزه شده است، پاسخگوی نیازهای ساکنان آن نیست.

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح باعث ایجاد فاجعه واقعی خواهد شد.

هریس گفت: ما خواهان آتش بس در نوار غزه هستیم. نوار غزه در آستانه قحطی قرار دارد و ما شاهد جان باختن کودکان به علت گرسنگی هستیم.

کد خبر 6058548

دیگر خبرها

  • حمله اسراییل به بیمارستان‌های غزه توجیهی ندارد
  • حمله به بیمارستان‌های غزه هیچ توجیهی ندارد
  • حمله اسراییل به بیمارستان‌های غزه هیچ توجیهی ندارد
  • کمیته بین المللی نجات: اسراییل هیچ توجیهی برای قحطی در غزه ندارد
  • مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!
  • نقش ایران در مثلث طلایی