Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:13:39 GMT

خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در زاهدان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۲۰۴۳

خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در زاهدان

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش ایسنا، پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و بصیر شیعه و سنی پایتخت وحدت ایران بار دیگر با حضوری گسترده آمده بودند تا با شهدا تجدید پیمان کنند و اعلام کنند ادامه دهنده راه شهدا هستند.

پیکر مطهر این 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل مسجد "ابوذر غفاری" بلوار "رسالت" که یکی از مناطق حاشیه‌نشین در زاهدان محسوب می‌شود تشییع و در نهایت بر ارتفاع و دامنه کوهی مشرف بر شهر زاهدان و محله رسالت خاکسپاری انجام شد.

یکی از این شهدا نوجوانی 17 ساله است که 20 تیرماه سال 61 در عملیات "رمضان" به شهادت رسیده و دیگری شهیدی 20 ساله از شهدای غواص است که 4 دی‌ماه سال 65 در عملیات "کربلای 4" در جزیره "ام الرصاص" به شهادت رسیده‌ است.

تاکنون 109 شهید در 47 نقطه از 16 شهرستان سطح استان تدفین شده‌اند.

عکس خبر آرشیوی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی