Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از استخدام نیروی انتظامی استان مرکزی در مقطع درجه داری خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: برابر اعلام مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصادف با ایام آغاز امامت حضرت ولیعصر (عجل الله) نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد در مقطع پیمانی درجه داری، از داوطلبین مرد ثبت نام به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: داوطلبان استخدام در نیروی انتظامی می‌توانند از تاریخ ۷ لغایت ۲۳ آذر ماه سال جاری با مراجعه به سایت اینترنتی (www.gozinesh.police.ir) نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام / ج


استخدام نیروی انتظامی استان مرکزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد + تصویر

سرهنگ عبدالله خسروی با حضور فرمانده مرزبانی کشور به‌عنوان فرمانده مرزبانی استان بوشهر معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر توجه به حقوق مردم، دولت و استیفای حقوق مرزنشینان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: مرزنشینان نقش مهمی در برقراری امنیت پایدار مرزها دارند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار و 850 کیلومتر مرز دریایی و خشکی کشور در اختیار نیروهای مرزبانی است، تصریح کرد: مرزبانان با چشمان بیدار، تیزبین و سینه‌های ستبر شبانه‌روز ضمن حفاظت از امنیت پایدار نظام اسلامی با متخلفان برخورد قاطع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ایران استفاده از آموزه‌های دینی، تجربه ارزنده و تجهیزات پیشرفته را از ویژگی مرزبانی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: تجهیزات مرزبانی جمهوری اسلامی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و هوشمندسازی مرزها در برنامه این فرماندهی قرار دارد.

گودرزی از برقراری امنیت پایدار در مرزهای جمهوری اسلامی ایران با مشارکت مرزنشینان تصریح کرد: خدمت به ساحل‌نشینان و مرزداران استان بوشهر در اولویت برنامه‌های فرماندهی مرزبانی قرار دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه مرزنشینان پشتیبان این مجموعه است، اضافه کرد: خدمات به مرزنشینان در ابعاد گوناگون مورد توجه ویژه فرماندهی مرزبانی قرار دارد.

کشف بیش از 5 هزار و 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر نیز با بیان اینکه این مجموعه از امکانات و تجهیزات پیشرفته همراه با نیروهای توانمند و مجرب برخوردار است گفت: در مدت سه سال خدمت در این استان همکاری و مشارکت مرزنشینان در ابعاد گوناگون درخور تحسین است.

سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به کشف قاچاق در سواحل و مرز دریایی خلیج فارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در مدت سه سال خدمت در استان بوشهر بیش از 5 هزار و 700 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

وی تقویت ناوگان مرزبانی در دریا و خشکی و توسعه زیرساخت‌ها در نوار ساحلی مرزبانی استان بوشهر را از دیگر طرح‌ها اعلام کرد.

استان بوشهر در ابعاد گوناگون از امنیت پایدار برخوردار است

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر هم با قدردانی از خدمات سه ساله سرهنگ یدالله اشرفی در پست فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: همکاری این فرمانده با برنامه و طرح‌های نیروی انتظامی درخور تحسین است.

سردار حیدر سوسنی، تقدیم 160 شهید در فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان بوشهر را نشان از اقتدار این مجموعه دانست و اضافه کرد: استان بوشهر در ابعاد گوناگون از امنیت پایدار برخوردار است.

وی با بیان اینکه بوشهر یک استان امن، آرام و مثال‌زدنی است، گفت: در سایه همکاری مطلوب مردم استان بوشهر امنیت پایدار حکمفرما است.

معرفی سرهنگ عبدالله خسروی به عنوان فرمانده جدید فرماندهی مرزبانی استان بوشهر

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات سرهنگ یدالله شرفی، فرمانده سابق مرزبانی استان بوشهر تقدیر و سرهنگ عبدالله خسروی به عنوان فرمانده جدید فرماندهی مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد + تصویر
  • زبان ترکی خلجی ثبت ملی شد
  • ثبت ملی زبان ترکی خلجی در استان مرکزی
  • ثبت زبان ترکی خلجی استان مرکزی در فهرست آثار ملی
  • زبان ترکی خلجی استان مرکزی ثبت ملی شد
  • یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی فارس نیروی وظیفه امریه می‌پذیرد
  • زبان «ترکی خلجی» ثبت ملی شد
  • کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان کرخه خوزستان
  • استخدام شهرداری ۱۴۰۳ + ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی، هزینه و سایت