Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:53:22 GMT

شهر قم سوگوار شهادت امام حسن عسکری(ع) شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۲۳۴۰

شهر قم سوگوار شهادت امام حسن عسکری(ع) شد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 36 MB قم - همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) مراسم سوگواری و عزاداری با حضور علما و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر مقدس قم در سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان، امام حسن عسکری(ع) سیاه پوش و غرق در عزا و ماتم شد و دسته‌های عزاداری از سراسر نقاط شهر برای عرض تسلیت به کریمه اهل بیت(ع) رهسپار حرم مطهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسته عزای شهادت امام حسن عسکری(ع) نیز با حضور آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید همچون سال‌های گذشته از بیت این استاد برجسته حوزه در خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حرکت کرده و بسیاری از طلاب و شاگردان مکتب امام صادق(ع) و آحاد مردم قم در این مراسم عظیم حضور به هم رساندند.

فیلم از مهدی بخشی سورکی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه هر ساله به مناسبت یوم الله دوازدهم فروردین برنامه‌های بسیاری به صورت جشن و شادی برگزار می‌شد، گفت: در سال ۱۴۰۳ به دلیل همزمانی این روز بزرگ با لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به شکل تبیینی و با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار خواهد شد.

او همچنین به همزمانی سالروز شهادت امیر المومنین امام علی (ع) با روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) اشاره کرد و افزود: قاطبه مردم ایران از متدینین و مومنین هستند و قطعا شئونات ماه مبارک رمضان به ویژه ایام شهادت امام اول شیعیان را حفظ خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران را عاشق و شیفته امیر مومنان علی (ع) دانست و تصریح کرد: باید مراقبت کرد که حرمت سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) در روز طبیعت توسط برخی هنجارشکنان خدشه‌دار نشود.

حجت الاسلام اشجری از برگزاری مراسم عزاداری مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع)، صبح روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه در سراسر استان گیلان خبر داد و گفت: این مراسم در شهر رشت ساعت ۱۰:۳۰ در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) با تولیت هیئت رزمندگان شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • سنندج آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است
  • ضرورت حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • اهدا ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان نوشهری
  • به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی حلبچه؛ جنایت فراموش نشدنی