Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:29:20 GMT

دزد جنگل در نکا

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۲۳۸۵

دزد جنگل در نکا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اعلام کرد، نمایش شاد و موزیکال «دزد جنگل» با همکاری ارشاد نکا و همراهی گروه نمایشی شاپرک، از ٨ تا ١٥ آذر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش طنز، به کارگردانی تیمور نوربخش و نویسندگی سهیل قاسمی با حمایت انجمن هنر‌های نمایشی مازندران شعبه نکا، شهرداری نکا، چاپ آسمان در حالی به روی صحنه خواهد رفت که کارنامه مطلوبی در گذشته از اجرا‌های پیشین خود بدست آورده و هم اینک با بازیگری مهدی ملک پور، تیمور نوربخش، سید مهدی میرتبریزیان، احمد خدادی، کمیل سروری، سحر مهرانفر، هانیه سادات طاهری و با آهنگسازی علی صدرایی میزبان علاقمندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی صحنه، لباس و گریم در این نمایش بر عهده حسین باغبان است.

علاقمندان می‌توانند برای دیدن این نمایش از ساعت ١٨ به مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) ارشاد نکا مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

نمایش تئاتر در نکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «هیدن» با نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه، کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان در دور چهارم اجرا در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است.

گروه اجرایی این اثر نمایشی شب گذشته (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) دویست‌ و شصتمین اجرای خود را در حضور ستاره پسیانی به پدر مرحوم و فقیدش، آتیلا پسیانی تقدیم کردند.

تماشاگران و مخاطبان حاضر در سالن نیز با شنیدن نام آتیلا پسیانی به مدت چند دقیقه این هنرمند فقید را تشویق و یادش را گرامی داشتند.

محمدحسین مهدویان، رامبد جوان، امیر جعفری، بهنوش طباطبایی، فریدون جیرانی، خسرو نقیبی، وحید آقاپور، ستاره پسیانی و ... برخی از هنرمندان مطرحی بودند که در هفته اخیر به تماشای نمایش «هیدن» نشستند.

این نمایش در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برنده تندیس بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری زن شد. «هیدن»، همچنین در شاخه‌های نمایشنامه‌نویسی، بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه نیز نامزد دریافت جایزه بود.

نمایش «هیدن» در جشن حافظ که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد نیز تندیس بهترین کارگردانی و تندیس ویژه هیات‌داوران را برای بهترین بازیگر زن به دست آورد.

بازیگران این نمایش حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، رستا رضوی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی هستند که در ۲ ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌روند.

ریحانه رضی و کوروش شاهونه نویسندگان، نوید دیوان طراح صدا و آهنگساز، ریحانه رضی مشاور کارگردان و طراح لباس، علی اکباتانی مدیرتولید، کوروش شاهونه تکنسین آرت مداربسته و طراح صحنه، علیرضا کرمی دستیار کارگردان، مینا پیروزیان مدیر اجرا، امیرحسام قربانی، عبد نیک‌سیرت، امیرحسین غفرانی تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی و علی کیهانی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای‌، دیگر عوامل اجرایی نمایش «هیدن» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

کد خبر 6081063 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم
  • اعتراض رضاوند به سهیل مهدی: قانون جنگل!
  • کنایه آرش رضاوند به سهیل مهدی؛ قانون، قانون جنگل است!