Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوپ هاینکس می تواند به رسیدن چند بازیکن کلیدی تیمش به بازی مقابل هانوفر امیدوار باشد.

طرفداری - بایرن مونیخ در چند بازی گذشته مصدوم های زیادی داشته و این کار را برای یوپ هاینکس کمی سخت کرده بود. هاینکس در بازی مقابل اندرلخت و مونشن گلادباخ به خوبی نبود جمعی از ستاره های تیمش را حس کرد و نبود این بازیکن ها روی عملکرد کلی تیم تاثیر مستقیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه تمرینات تیمی بایرن مونیخ چندین چهره جدید و رها شده از مصدومیت به خود دید. توماس مولر، فرانک ریبری، رافینیا روز دوشنبه به صورت کامل در تمرینات تیمی حضور پیدا کردند و آمادگی خود برای دیدار بعدی مقابل هانوفر را نشان دادند. همچنین داوید آلابا هم وضعیت مناسبی دارد و روز دوشنبه روی تردمیل تمرینات آماده سازی اش را ادامه داد. در همین حال وضعیت خامس رودریگز مشخص نیست و گفته می شود خوان برنات که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته بود مدتی را از میادین به دور خواهد بود.

آرین روبن دیگر بازیکن کلیدی بایرن مونیخ که در بازی مقابل اندرلخت مصدوم شد روز دوشنبه هم نتوانست به تمرینات تیمی بازگردد. گفته می شود روبن به احتمال فراوان مقابل هانوفر می تواند حضور داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا