Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان عفو بین‌الملل در پی وخیم شدن حال آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور، درمان فوری بیماری وی را خواستار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس سازمان عفو بین‌الملل در صفحه توییتر خود نوشت که «مسئولان بحرین باید فورا امکان دستیابی آیت‌الله عیسی قاسم به درمان پزشکی را فراهم آورند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که سرکوب اکثریت شیعیان بحرینی توسط دولت این کشور ادامه دارد، اعلام هشدارها درباره وضعیت جسمی رهبر معنوی شیعیان بحرین که در بازداشت خانگی است، ادامه دارد.

فعالان و کنشگران اجتماعی امروز دوشنبه به یک رسانه غربی اعلام کردند که بعد از چند ماه بازداشت خانگی آیت اللله شیخ عیسی قاسم، وضعیت جسمی این روحانی ارشد شیعه بحرین وخیم شده است.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم

راه و رسم ملت امام حسین سال‌های سال است که یکی است؛ این مسیر از روزهای خرداد ۱۳۴۲ آغاز شد و تا امروز نیز چراغ راه این مسیر پر پیچ و خم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بسیاری از ما جمله طلایی «ما ملت امام حسینیم» حاج قاسم را شنیده‌ایم اما ریشه این حرف به سال‌های قبل یعنی میدان مبارزه دفاع مقدس باز می‌گردد، آنجایی که شهید حاج علی زاهدی نیز بر این جملات تاکید داشته و می‌گوید «ما ملت امام‌حسینیم»

کد خبر 750263

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • گزارش یوناما درباره وضعیت افغانستان اشتباه و نادرست است
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی