Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:04:31 GMT

درگیری درنزدیکی منزل شیخ عیسی قاسم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۴۶۳۱

منابع بحرینی از حمله نظامیان بحرینی به تظاهرات کنندگان در نزدیکی منزل مسکونی شیخ عیسی قاسم در منطقه محاصره شده الدراز خبر دادند. ناطقان: نظامیان بحرینی شامگاه دوشنبه به تظاهرات کنندگان در نزدیکی منزل مسکونی آیت الله شیخ عیسی قاسم  در منطقه الدارز یورش بردند.
مردم بحرین دوشنبه شب در حمایت از رهبر معنوی شیعیان این کشور در منطقه «کرباباد» و چندین منطقه دیگر تظاهرات و در نزدیکی منزل وی در منطقه الدراز تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهالی منطقه "سماهیج" با حضور در تظاهرات، رفع محاصره ظالمانه از آیت الله عیسی قاسم را خواستار شدند، همچنین  اهالی منطقه "المقشع" با حضور در تظاهرات، برداشته شدن محاصره ظالمانه از آیت الله عیسی قاسم را خواستار شدند. 
منابع خبری بحرین همچنین گزارش دادند که تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار لغو حکم حبس خانگی وی شدند.
منابع وابسته به جمعیت «الوفاق» بحرین اعلام کردند که وضعیت جسمانی شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین که همچنان در «بازداشت خانگی» به سر می‏‌برد، خطرناک است.
وضعیت جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم از روز گذشته وخیم شده است، اما دولت بحرین در روند عملیات پزشکی برای مداوای وی مانع تراشی می کند.
حبس خانگی آیت الله شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز بیش از هفت ماه است که ادامه و محدودیت‎های امنیتی علیه وی ادامه دارد.
مجمع حقوق بشر بحرین پیشتر اعلام کرده بود که «اقدامات امنیتی سختگیرانه در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم ادامه دارد و مانع از آن می شود که پزشکان مخصوص شیخ قاسم وضعیت سلامت وی را دنبال کنند.»
منبع: فارس برچسب ها: شیخ عیسی قاسم ، نظامیان بحرینی ، تظاهرات

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 177 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1418 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است