Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:17:01 GMT

رقابت نابرابر مدارس دولتی با غیردولتی + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۴۶۳۵

رقابت نابرابر مدارس دولتی با غیردولتی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ طرح طبقه بندی واحدهاى آموزشى سبب شده است تا تعداد مدارس غیرانتفاعی در برخی مناطق نسبت به مدارس دولتی بیشتر شود و اين در حالى است كه از لحاظ كيفيت تفاوت چندانى بين اين مدارس وجود ندارد و در عين حال هزینه های هنگفتی هم از والدين دریافت می کنند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

افزایش تعداد مدارس غیر دولتی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق شعار سال باید از رقابت بنگاه‌‍‌های دولتی با بخش خصوصی جلوگیری شود

مهدی کوچک‌زاده منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تحقق شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» که توسط رهبر انقلاب نامگذاری شده، گفت: برای تحقق شعار سال اقدامات متعدد و متنوعی باید انجام شود و باید موانع، خصوصا موانع اداری از پیش پای مردم برداشته و بوروکراسی در حداقل لازم اعمال شود.

وی ادامه داد: باید از رقابت بنگاه‌‍‌های دولتی و شبه‌دولتی با بخش خصوصی یا همان مردم به‌طور قاطعانه جلوگیری شود همچنین باید از واردات هر نوع محصول دارای مشابه داخلی بیش از اندازه اختلاف نیاز داخلی و تولید داخلی جلوگیری شود.

کوچک‌زاده بیان کرد: باید ضمانت‌های لازم در مورد خرید محصول تولیدی داخل در نظر گرفته شود همچنین باید مسیر صادرات محصولات داخلی در صورت اشباع نیاز داخل تسهیل شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره جلوگیری از فساد اظهار کرد: شفاف‌سازی ضوابط و شرایط تولید و کسب و کار و اخذ تسهیلات و... از یک سو و ایجاد و اعمال نظارت هوشمند و به لحظه از سوی دیگر، وضع و اعمال قوانین حذف‌کننده شیرینی و امتیازات پست‌ها و جایگاه‌ها به منظور کاهش انگیزه فرصت‌طلبان برای دستیابی به آنها و ایجاد انگیزه در شایستگان اهل ایثار و از خودگذشتگی برای ورود به میدان تصدی مسئولیت‌ها، شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری در دستگاه‌های دولتی و حداقل‌رسانی دخالت نیروی انسانی در فرآیند‌ها و نظارت قاطع و موثر بر بانک‌ها و دیگر موسسات و بنگاه‌های تامین مالی در زمینه مبارزه با فساد موثر است.

کوچک‌زاده در خصوص تحقق مطالبه رهبر انقلاب که گفتند رقابت‌های داخلی و اختلاف‌های سیاسی نباید موجب نفرت‌پراکنی و ایجاد دشمنی و اهانت و آزار و احیاناً دروغ و افترا علیه یکدیگر شود، تصریح کرد: مطالبه جدی و مستمر از متولیان نظارت بر رسانه‌ها و قوه قضاییه جهت نظارت بر رسانه، از لوازم قطعی و اولیه جلوگیری از ایجاد فضای نفرت‌پراکنی، دشمنی، اهانت، آزار، دروغ و افترا است. بخش قابل توجهی از رسانه‌های موجود اصولا آنچه در فرمایشات مقام معظم رهبری منع و نهی شده را در دستورکار خود تعریف کرده‌اند.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم درباره اینکه چه اقداماتی نیاز است تا جلوی نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی گرفته شود، اظهار کرد: این حقیقت امروز به روشنی روز آشکار شده است که رژیم کودک‌کش و حرامزاده صهیونیستی زبانی جز زور و فشار را نمی‌فهمد، لذا برای جلوگیری از اقدامات ددمنشانه و شیطانی این رژیم باید هر اقدامی که محو آن از روی زمین را محقق می‌سازد، پیگیری کرد.

وی ادامه داد: در این راستا تقویت و پشتیبانی بی‌دریغ مادی و معنوی از رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن و عراق و... از یک سو و تلاش در جهت آگاهی‌بخشی و کشاندن ملت‌های اسلامی به مطالبه‌گری از دولت‌ها برای تحریم رژیم غاصب صهیونیستی از سوی دیگر دو اقدام عاجل برای نزدیک کردن پایان رژیم و نجات عالم از شر این وجود پلید و منحوس است.

کوچک‌زاده گفت: به خطر انداختن منافع و ایجاد محدودیت برای دول حامی این غده سرطانی در اقصی‌نقاط عالم از جمله در مناطق خود حامیان نیز باید در دستورکار جبهه مقاومت قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • برای تحقق شعار سال باید از رقابت بنگاه‌‍‌های دولتی با بخش خصوصی جلوگیری شود
  • بازنگری قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود