Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@19:16:58 GMT

درگیری‌درنزدیکی‌منزل‌شیخ‌عیسی‌قاسم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۴۶۴۲

منابع بحرینی از حمله نظامیان بحرینی به تظاهرات کنندگان در نزدیکی منزل مسکونی شیخ عیسی قاسم در منطقه محاصره شده الدراز خبر دادند. ناطقان: نظامیان بحرینی شامگاه دوشنبه به تظاهرات کنندگان در نزدیکی منزل مسکونی آیت الله شیخ عیسی قاسم  در منطقه الدارز یورش بردند.
مردم بحرین دوشنبه شب در حمایت از رهبر معنوی شیعیان این کشور در منطقه «کرباباد» و چندین منطقه دیگر تظاهرات و در نزدیکی منزل وی در منطقه الدراز تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهالی منطقه "سماهیج" با حضور در تظاهرات، رفع محاصره ظالمانه از آیت الله عیسی قاسم را خواستار شدند، همچنین  اهالی منطقه "المقشع" با حضور در تظاهرات، برداشته شدن محاصره ظالمانه از آیت الله عیسی قاسم را خواستار شدند. 
منابع خبری بحرین همچنین گزارش دادند که تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار لغو حکم حبس خانگی وی شدند.
منابع وابسته به جمعیت «الوفاق» بحرین اعلام کردند که وضعیت جسمانی شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین که همچنان در «بازداشت خانگی» به سر می‏‌برد، خطرناک است.
وضعیت جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم از روز گذشته وخیم شده است، اما دولت بحرین در روند عملیات پزشکی برای مداوای وی مانع تراشی می کند.
حبس خانگی آیت الله شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز بیش از هفت ماه است که ادامه و محدودیت‎های امنیتی علیه وی ادامه دارد.
مجمع حقوق بشر بحرین پیشتر اعلام کرده بود که «اقدامات امنیتی سختگیرانه در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم ادامه دارد و مانع از آن می شود که پزشکان مخصوص شیخ قاسم وضعیت سلامت وی را دنبال کنند.»
منبع: فارس برچسب ها: شیخ عیسی قاسم ، نظامیان بحرینی ، تظاهرات

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند

به گزارش قدس آنلاین، جمعیت وفاق ملی بحرین فهرستی را منتشر کرد که شامل زندانیان زندان مرکزی «جو»، زندان نظامی «قرین»، مرکز بهداشتی «کانو» و زندان «الحوض الجاف» می‌شود.

براساس گزارش العهد، جمعیت وفاق ملی بحرین بر لزوم تکمیل مرحله آزادی مابقی زندانیان سیاسی و پاکسازی زندان‌ها تاکید و اعلام کرد که آزادی‌های روزهای گذشته گام مهمی بود و تکمیل آن برای خاتمه بخشیدن به این پرونده بشردوستانه که بار سنگینی برای وطن بوده و پیامدهای حقوقی بدی به همراه دارد، امری مهم است.

وفاق بحرین ابراز امیدواری کرد که این فهرست با آزادی آخرین زندانی سیاسی به صفر برسد، زیرا پرونده زندانیان عقیدتی و آزادی آنها مهمترین مسأله در رابطه با مطالبات سیاسی در بحرین تلقی می‌شود.

پیشتر آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین از مردم این کشور خواسته بود برای تحقق تمامی خواسته‌هایشان به جنبش‌های مردمی خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • کانادا به اسرائیل درباره درگیری با ایران چه گفت؟
  • هشدار کانادا به اسرائیل درباره درگیری با ایران
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • ببینید | نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران
  • بعد از حمله ایران به اسرائیل چه خواهد شد؟
  • آیت الله اعرافی در منزل شهیدالقدس «محسن صداقت» حضور یافت
  • آذرپیرا، آخرین شانس ایران برابر مردی که 3 بار ایرانی ها را شکست داده است