Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نورالله صدرا امشب در جلسه ستاد بحران که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، از فعالیت یک‌هزار دستگاه ماشین‌آلات و 2 هزار و 300 تن از نیروهای قرارگاه خاتم‌الانبیاء در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه نیروهای سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در همان لحظات اولیه وقوع زلزله وارد این مناطق شدند و اقدامات امدادی زیادی انجام دادند، گفت: بیش از 410 دستگاه ماشین‌آلات اجرای اقدامات عمرانی توسط سپاه در منطقه مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان لازم برای اتمام اسکان موقت مردم مناطق را یک ماه اعلام کرد و متذکر شد: 500 عدد کانکس در مناطق زلزله‌زده توسط سپاه تامین شده است و آمارهای اعلام شده از سوی برخی نهادها متناقض است که در اجرای کارها مشکل‌آفرین می‌شود.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق در اطلاعیه از دستگیری چند نفر از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم با همکاری اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

این اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج