Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:38:18 GMT

تیم بانوان سپاه انزلی نایب قهرمان ووشو گیلان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۵۲۸۴

تیم بانوان سپاه انزلی نایب قهرمان ووشو گیلان

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان انزلی ، دومین لیگ ووشو بانوان گیلان با حضور پنج تیم از شهرهای بندرانزلی ، صومعه سرا، لنگرود و تالش برگزار شد که در نهایت تیم یاس کبود سپاه صومعه سرا به مقام اول و تیم سپاه بندر انزلی و تیم هیئت وشوی صومعه سرا به ترتیب به مقام دوم و سوم این دوره از رقابت ها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم وشوی بانوان سپاه بندرانزلی به مربیگری مینا محمدی و سرپرستی زهرا دانش به این مقام دست یافت و بازیکنان آن ، مبینا جاهد، زینب حسنی، تارا شهیدی، کمند قویدل ،نگین مصطفائی و دنیا محصل بودند.
دراین مراسم همچنین از سیده نسیبه میرشهیدی از قهرمانان ووشو کشور که به اردوی تیم ملی راه پیدا نموده تجلیل بعمل آمد.
اختتامیه این مسابقات سوم آذر با حضور جامعه ووشو گیلان و جمعی از مسئولان ورزش استان در سالن اختصاصی شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده هیئت ووشو استان گیلان برگزار شد.
6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه