Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:02:33 GMT

برج نوری حرم امامزادگان آستارا روشن شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۵۳۳۴

برج نوری حرم امامزادگان آستارا روشن شد

آستارا - ایرنا - به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، برج نوری محوطه حرم امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا با حضور جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان روشن شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح این برج نوری گفت: این برج به طول 14 متر و با صرف 120 میلیون ریال از نذورات مردمی و کمک های خیران، برای روشنایی محوطه حرم تهیه و نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشید مهدوی افزود: تکمیل حرم امام زادگان، نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است و امیدواریم با مشارکت خیران و مسئولان محقق شود.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا نیز در این آئین گفت: حرم امامزادگان این شهرستان محل مراجعه مردم و گردشگران داخلی و خارجی است و تامین روشنایی محوطه آن در شب آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اقدام مبارکی است.
وی با قدردانی از اداره اوقاف و امور خیریه و متولیان حرم امامزادگان، ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیران تکمیل و توسعه بخش های مختف حرم شتاب گیرد.
امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) از فرزندان امام موسی کاظم(ع) هستند و در سال 253 هجری قمری در راه ترویج اسلام به شهادت رسیده اند و مرقد مطهر آنها در هفت کیلومتری جاده آستارا به تالش قرار دارد.
امامت حضرت مهدی (عج) در 9 ربیع الاول سال 260 هجری قمری و پس از شهادت پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری(ع) آغاز شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت