Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-19@05:04:38 GMT

حادثه وحشتناک برای امین حیایی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۵۴۳۱

سیاوش اسعدی کارگردان فیلم سینمایی «درخونگاه» درباره حادثه‌ای که برای امین حیایی هنگام فیلمبرداری رخ داد، توضیح داد.به گزارش بلاغ، سیاوش اسعدی کارگردان فیلم سینمایی درخونگاه درباره مسئله شکستگی پای امین حیایی سر صحنه فیلمبرداری گفت: «بله، متاسفانه روز گذشته هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌های فیلم «درخونگاه» در قزوین، پای امین حیایی شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در پاسخ به این پرسش که آیا فیلمبرداری را تا زمان بهبود یافتن حیایی متوقف می‌کنید یا با تغییراتی در فیلمنامه کار را ادامه می‌دهید، گفت: «در حال حاضر هنوز هیچ تصمیم مشخصی نگرفته‌ایم و در این مورد نمی‌توانم هیچ توضیحی بدهم. در حال تصمیم‌گیری هستیم که به محض قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.»

اسعدی درباره اینکه با وجود این مشکل آیا فیلم به جشنواره سی و ششم فیلم فجر خواهد رسید یا نه، گفت: «ما قصد داریم فیلم را حتما به جشنواره برسانیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که فیلم را برسانیم و امیدوارم که بتوانیم فیلم را به موقع برسانیم.»
فیلم سینمایى «درخونگاه» به تهیه‌کنندگى منصور سهراب‌پور و کارگردانى سیاوش اسعدى است که چندی پیش کلید زده شد و این روزها در لوکیشنى در قزوین در حال فیلمبردارى است.

امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، منصور شهبازى، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضى و پانته‌آ پناهى‌ها با حضور جمشید هاشم پور و… بازیگران فیلم جدید سیاوش اسعدی هستند.

عوامل این فیلم سینمایی که برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، عبارتند از: نویسنده: نیما نادری، سیاوش اسعدی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، فیلمبرداران: حسن و مهدی اصلانی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: آرزو حلاجی، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، مدیرتولید: ناصر ریحان صفت، جانشین تولید: عباس نصرالله، جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهرداد ناصری و مشاور رسانه‌ای: روزبه معینی.
سیاوش اسدی پیش از این «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» را ساخته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهنامه هنر فردوسی است و لاغیر

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و پنجمین جلسه درس‌گفتارهای شاهنامه نخستین جلسه در سال جدید بود که عصر سه شنبه ۲۹ فروردین توسط دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری در سالن سلمان هراتی حوزه هنری با حضور یوسفعلی میرشکاک شاعر و پژوهشگر ادبی برگزار شد.

میرشکاک در این جلسه به شرح داستان سیاوش و سودابه پرداخت و گفت: این هنر شاعر و هنرمند است که اسطوره را جا می‌اندازد و به داستان و فضا جاودانگی می‌بخشد. اینکه برخی می‌گویند فردوسی شاهنامه را از دیگران گرفته، سخن صحیحی نیست و شاهنامه هنر فردوسی است و لاغیر!

وی شخصیت‌پردازی فردوسی از سودابه را در اوج دانست و گفت: سودابه شاهنامه، سودابه‌ای است که فردوسی خود آن را پردازش کرده و شخصیت‌پردازی فردوسی از سودابه را در هیچ اثر منظوم دیگری سراغ ندارم.

این شاعر به چگونگی شخصیت‌پردازی سودابه توسط فردوسی پرداخت و گفت: فردوسی چنان فضایی ترسیم می‌کند که سودابه در چشم کاووس محق به نظر می‌آید. هنگامی که موبدان می‌گوید دو کودک سقط شده از پشت شاه نیستند؛ می‌گوید از رستم می‌ترسند چون رستم پرورنده و استاد سیاوش است. هنگامی که سیاوش از آتش می‌گذرد و نمی‌سوزد، سودابه می‌گوید که این از جادوی زال است.

وی درباره تصویر سودابه در شاهنامه گفت: سودابه در منظومه جاودان فردوسی تجسد زن جادوست که در هفت‌خوان به دست رستم کشته می‌شود. در هفت‌خوان این زن از دیوان یعنی غیر ارگانیک است که گویی ناچار می‌شود نخست در تهمینه تجسد پیدا کند و رستم و رخش را به دام بیندازد و پس از کشته شدن سهراب و مرگ تهمینه در سودابه آشکار می‌شود که گویی برای انتقام از رستم و بر باد دادن زحمات وی سر برآورده است.

میرشکاک در پایان گفت: قاتل سیاوش در حقیقت سودابه است و برای همین در فرجام رستم به شبستان کاووس می‌رود و سودابه را بیرون می‌آورد و با شمشیر به دو نیم می‌کند.

کد خبر 6081687 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • شاهنامه هنر فردوسی است و لاغیر
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند