Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-19@03:35:56 GMT

گلف بازی کردن ترامپ چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۷۴۹۸

رییس جمهور آمریکا بابت گلف بازی کردن خود، هزینه سنگینی به کشورش تحمیل می‌کند.

به گزارش شریان نیوز،دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا از تا کنون چیزی حدود ۸۱ میلیون دلار خرج گلف بازی کردن خود کرده است. آگوست سال ۲۰۱۶ بود که ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی اش خطاب به مردم آمریکا گفت: «من برای شما کار خواهم کرد و وقتی برای گلف‌بازی کردن نخواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» این جمله تاریخی ترامپ حالا نقل محافل و مجالس آمریکایی‌هاست چراکه او شاید حتی بیش از اوباما برای گلف‌بازی کردن وقت می‌گذارد.

از زمان تکیه زدن دونالد ترامپ روی صندلی ریاست جمهوری آمریکا، او ۷۵ بار در زمین گلف دیده شده و دست‌کم ۲۴ بار گلف بازی کرده است. این آمار در وب‌سایت Trumpgolfcount.com منتشر شده. این وب‌سایت نه تنها دفعات حضور ترامپ در زمین گلف را برشمرده، بلکه طی محاسباتی اعلام کرده که رئیس‌جمهور آمریکا چه مبلغی را برای گلف بازی کردن هزینه کرده است. درگزارش منتشره در روز ۲۳ نوامبر سال ۲۰۱۷، اعلام شده که ترامپ ۸۱/۱۰۷/۸۴۹ دلار (برابر با ۶۸ میلیون یورو) برای آنکه گلف‌بازی کند، هزینه کرده است.

درعین حال هزینه‌های حضور ترامپ در زمین گلف هم محاسبه شده است. هر ساعت حضور در زمین گلف، هزینه‌ای ۵۱۴ هزار دلاری را برای رئیس‌جمهور آمریکا به همراه دارد و در عین حال هزینه روزانه برای محافظان امنیتی او که سالانه ۶۰ میلیون یورو برای محافظت از او و املاک و دارایی‌هایش نیز پرداخت می‌شود، درنظر گرفته شده است. در مار-آ-لاگو، باشگاهی در فلوریدا که یکی از املاک ترامپ در آنجا قرار دارد، مراقبت‌های امنیتی روزی ۲۳۶ هزار دلار برآورد می‌شود. این آمار بر پایه اطلاعات خبرنگاران مختلفی که گزارش‌هایی را به این وب‌سایت داده‌اند اعلام شده.

وب‌سایت ترامپ گلف کاونت، این اجازه را می‌دهد که آمار و ارقام گلف بازی ترامپ را با باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مقایسه کنید. تا قبل از ایجاد این وب‌سایت، وب‌سایتی به نام اوباما گلف کانتر هم وجود داشت که با مقایسه آمار این دو وب‌سایت به راحتی می‌توان دریافت که ترامپ دو برابر اوباما گلف بازی می‌کند و این درحالی است که او اوباما را متهم می‌کرد که وقت زیادی را وقف این ورزش می‌کند.

منبع:خبرآنلاین

دسته بندیآخرین عناوین برچسب هاگلفترامپهزینه

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا به سرعت به جنگ غزه پایان دهد و به صلح بازگردد.

 ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز، خطاب به نتانیاهو گفت: باید این موضوع را تمام کنید، سریع انجام دهید و به دنیای صلح بازگردید. ما به صلح در جهان نیاز داریم. ما به صلح در غرب آسیا نیاز داریم.

ترامپ مدعی شد که انتقاد چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات سنا از رژیم صهیونیستی، با انگیزه سیاست داخلی بوده است.

او در اولین روز‌های عملیات ۷ اکتبر از نتانیاهو به دلیل ناتوانی در جلوگیری از آن انتقاد کرد. در همین راستا این اولین باری است که ترامپ پس از عملیات طوفان الاقصی خواستار پایان دادن به جنگ غزه شده است. 

او پیش از این ادعا کرده بود: یک تهاجم وحشتناک وجود داشت و اتفاقاً، اگر من رئیس‌جمهور بودم، هرگز این اتفاق نمی‌افتاد. 

از زمان شروع جنگ، ترامپ چندین بار گفته است که از نتانیاهو به خاطر کمک نکردن او در عملیات تروریستی که منجر به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شد، ناامید است. ترامپ در ماه‌های اخیر حمایت خود را از رژیم اسرائیل اعلام کرده است، اما از حمایت علنی از نتانیاهو اجتناب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تعریف و تمجید ترامپ از کیم جونگ اون
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • ترامپ: بایدن اسرائیل را کنار گذاشته است
  • تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم
  • گرگیجه سایت غربگرا: همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم (!)
  • استخدام شهرداری ۱۴۰۳ + ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی، هزینه و سایت
  • گرگیجه سایت غربگرا: همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم!