Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@10:58:45 GMT

چهره کتک خورده خانم بازیگر معروف/عکس

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۷۶۷۲

چهره کتک خورده خانم بازیگر معروف/عکس

گریم متفاوت آزاده صمدی در فیلم سینمایی سراسر شب را می بینید.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی

بهار هزار و چهارصد و سه، هفت روزه شد و امیدها رو به فزونی است. از این دوران می‌توان به فراگیری یک دوره آموزشی استفاده کرد و یک مهارت به مهارت‌ها افزود و یا دست به خلق یک اثر متناسب با سلیقه و استعداد زد. در این دوران بس پیچیده، باید تا مدتی به آن عادت کرد و زندگی و کسب و کار را نیز تا جای ممکن از راه دور با آن تطابق داد. انتظار این است، زمینه‌های لازم نیز فراهم و احساس آرامش مالی و افزایش امنیت شغلی در این مسیر برداشته و در عین حال، زمینه‌های فرهنگی نظیر رعایت حریم‌های شخصی نیز تقویت شود.

دعوت‌تون می‌کنیم مجموعه ویدیوهای روز هفتم نوروز را در این ویژه نامه ببینید.

 

مستان سلامت می‌کنند ؛ محمدرضا شجریان

اجرای قطعه «رندان سلامت می‌کنند» را که یکی از غزلیات مولوی در دیوان شمس با تغییراتی است، با صدای استاد محمدرضا شجریان در «تابناک» می‌بینید و می ‌شنوید.

 

من ایرانی‌ام ؛ علیرضا عصار

من ایرانی ام، قطعه‌ای از علیرضا عصار است. موزیک ویدیو من ایرانی‌ام را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

«دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری

«دوش چه خورده‌ای دلا» یکی از غزلیات دیوان شمس مولانا جلال الدین بلخی است که شهرام ناظری در کنسرت تبریز اجرا کرده است. این اجرای زیبا را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

لیلا سوار بر کاروسل ؛ انور براهم

«انور براهم یا اَنوَر ابراهیم / Anouar Brahem» نوازنده تونسی است که ساز بربط (عود) را وارد سبک های جاز و عصر نو کرده‌ است. «لیلا سوار بر کاروسل / Leila Au Pays Du Carrousel» یکی از قطعات این نوازنده برجسته است که در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

دلبر ؛ محسن چاوشی

«دلبر» یا «عاشق شده‌ام بر وی» قطعه‌ای از محسن چاوشی بر اساس یکی از اشعار مولوی است که برای فیلم مصادره ساخت. این موزیک ویدیو را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

چرا و چگونه گفت‌وگوی روزمره داشته باشیم؟

گاهی در موقعیتی قرار می‌گیرید که دوست دارید با کسی در یک جای عمومی گفت‌وگو کنید؛ اما هر چه فکر می‌کنید، نمی‌دانید چطور گفت وگویتان را شروع کنید. یا اینکه گفت‌وگو را شروع می‌کنید، اما بعدش نمی‌توانید آن را ادامه دهید. در این ویدیو می‌بینید که چطور یک گپ و گفت روزمره را با مردم شروع کنید و چطور آن را ادامه دهید و اینکه اصلا چرا این گپ و گفت‌وگوها اهمیت دارند.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی
  • مهران رجبی: کاش معروف نبودم
  • انتقام فوتبالیست مشهور از خانم بازیگر وسط مافیا! + ویدئو
  • ببینید | انتقام سعید مهری از خانم بازیگر وسط مافیا: به شما نمیدم!