Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به طور رسمی افتتاح شد.

سرویس عکس و فیلم فردا: دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به طور رسمی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۴۸ شرکت داخلی و خارجی از ۱۶ کشور جهان حضور دارند. این نمایشگاه از فردا (دوشنبه) پذیرای بازدید عموم بوده و تا جمعه دهم آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا، ایلنا

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس محلی با حضور فرماندار محترم شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در راستای مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان و مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و حمایت از تولید کننده داخلی آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس با حضور "باباخان اسکندری" فرماندار محترم شهرستان، "محمد واوی" امام جمعه، " حسین بالقچی" بخشدار بخش مرکزی و جمعی از روسای ادارات در محل حمام تاریخی (گرمابه بیستون) برگزار شد.   فرماندار خاطر نشان کرد که در شرایط تحریم و تهاجم فرهنگی بیگانگان حمایت از تولید کنندگان داخلی را وظیفه می‌دانیم و باید از آنان حمایت کنیم.   لازم به ذکر است این نمایشگاه به همت اتاق اصناف شهرستان سردشت و جمعی از کارآفرینان در حوزه تولید البسه محلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه محصولات صنایع دستی در قلعه تاریخی چالشتر
  • گذری بر حال و هوای هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های سنتی در قلعه چالشتر شهرکرد
  • آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس محلی با حضور فرماندار محترم شهرستان سردشت
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • نقش پررنگ ایسنا در اطلاع‌رسانی هفدهمین نمایشگاه قرآن مشهد
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • رونمایی از پوستر سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر ارشاد
  • گزارش شهروند خبرنگار دهه نودی از نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان