Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب اندیشه با هدف ایجاد پاتوق برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و اندیشه اسلامی همزمان با نهم ربیع خبر داد:

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سید غلامرضا حسینی، مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب اندیشه در محدوده خیابان انقلاب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، گفت و گویی با مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی انجام شد تا از کم و کیف این موضوع مطلع شویم که در ادامه از نظرتان می گذرد:

 

هدف از راه‌اندازی این فروشگاه چه بود؟

 

اصلی‌ترین هدف راه‌اندازی فروشگاه کتاب اندیشه ایجاد یک پاتوق اندیشه‌ای برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و اندیشه اسلامی است، محلی برای عرضه‌ی برترین و تازه‌ترین کتاب‌ها به ویژه در حوزه‌ی علوم انسانی ـ اسلامی.

 

چطور به این نتیجه رسیدید؟

 

بورس بازار کتاب در راسته‌ی خیابان انقلاب به نوعی قلب تپنده‌ی نشر کشور است،  بدیهی است حضور فعال و موثر در این جغرافیا می‌تواند به ترویج هرچه بیشتر محتوای مفید در قالب کتاب بی‌انجامد.

 

این فروشگاه چه زمانی افتتاح می شود؟

 

روز سه‌شنبه همین هفته‌ مورخ ۷ آذرماه، مقارن با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) از ساعت ۱۰ تا اذان ظهر برنامه‌ افتتاح فروشگاه کتاب اندیشه برگزار می‌شود.

 

چه کسانی در این مراسم شرکت دارند؟

 

میزبان اهالی محترم فکر و فرهنگ، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، مسوولین محترم فرهنگی، اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران مسوول نشر خواهیم بود.

 

برنامه این مراسم چیست؟

 

غرض اصلی از دعوت، حضور در یک محفل صمیمی است تا تجدید دیداری باشد میان مسوولان محترم فرهنگی، اساتید، ناشران و نویسندگان.

 

با پرهیز از قالب‌های معمول مراسم‌های افتتاحیه علاقمند هستیم شرکت کنندگان محترم فرصت بیشتری برای بازدید از فروشگاه و همچنین گپ و گفت‌های صمیمی در حوزه‌ی کتاب داشته باشند.

 

فروشگاه کتاب اندیشه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران، روز سه‌شنبه مورخ ۷ آذرماه راس ساعت ۱۰ صبح افتتاح می شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام میثم فیاضی درنشست خبری گفت:از این تعداد برنامه ۱۴۱عنوان درسپاه شهدا و۲۷۶۰عنوان هم دربسیج استان اجرا می‌شود. 
وی تبیین و ترویج اندیشه شهید مطهری، تجلیل از مربیان وهادیان سیاسی، تجلیل از خانواده شهدا وایثارگر، برگزاری مسابقه نقاشی وخطاطی وبرگزاری نشست‌های بصیرتی فرماندهان باتوجه فرمان جهاد تبیین ازمهمترین برنامه‌های اجرایی دراین هفته خواهد بود.
وی ترویج ونشراندیشه‌های شهید مطهری رامحوربرنامه‌های عقیدتی سپاه عنوان کردوافزود:شهید مطهری یک عالم أهل تفکر، اندیشه ومنطبق بانیاز‌های جامعه بود. 
۸تا۱۳اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!