Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@20:48:54 GMT

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حصار

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۹۳۸۳

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حصار

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه 116 حضرت مریم (س) به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان محله مهربانی واقع در حصار. خط 4. خیابان شهید بهشتی. جنب مسجد صاحب الزمان(س) پایگاه بسیج شهید بهشتی افتتاح شد .

این نمایشگاه که تا پنجشنبه 9 آذر ادامه دارد، به معرفی تولیدات زنان سرپرست خانواده، مهارت‌ها و ظرفیت کارآفرینی آن‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان سرپرست خانواری که در این نمایشگاه حضور دارند معتقدند که انجام طرح‌های ستاد توانمندسازی بانوان باعث شده تا بسیاری از زنان سرپرست خانواده و دختران بد سرپرست نه‌تنها یک حرفه یا فن را آموزش ببینند و صاحب شغل شوند، بلکه حتی برخی از این زنان موفق شده‌اند حالا به‌عنوان یک کارآفرین در جامعه مطرح شوند.

کارآفرین حاضر در نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان این مطلب که زنان سرپرست خانوار علاوه بر مشکلات مادی، مشکلات روحی هم دارند، گفت: به همین خاطر کمک به آموزش آن‌ها در فضایی امن و آرام، باعث می‌شود این زنان برای ساعاتی در روز مشکلات خود را فراموش کنند.

وی با اشاره به تداوم حمایت‌ها پس از پایان مرحله‌ی آموزش تا رسیدن زنان سرپرست خانوار به یک شغل پایدار تصریح کرد: این اتفاق باعث می‌شود تا زنان و دختران ما به معنای واقعی کلمه توانمند شوند و حتی برخی به‌عنوان کارآفرین و مدرس فرصت‌های شغلی تازه‌ای برای سایر زنان و دختران فراهم کنند.

وی تأکید کرد که در این رویکرد و با برنامه‌ای که ستاد توانمندسازی زنان دارد، کسانی که به این دوره‌های آموزشی قدم می‌گذارند، هم یک حرفه را یاد می‌گیرند، هم به یک شغل دست پیدا می‌کنند و حتی می‌توانند به‌عنوان یک کارآفرین با یک تولیدکننده جدید، ‌وارد بازار شوند و کسب‌وکارشان را رونق بخشند و برای دیگران هم فرصت شغلی ایجاد کنند.

 

/files/fa/news/1396/9/7/1455123_313.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455124_569.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455125_681.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455126_861.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455127_719.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455128_286.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455129_922.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455130_331.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455131_155.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455132_284.jpg /files/fa/news/1396/9/7/1455133_379.jpg

خبرنگار بسیجی :سیده ساجده قریشی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان