Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@21:30:19 GMT

اهدای مدال پهلوانی به علیرضا کریمی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۹۵۸۶

اهدای مدال پهلوانی به علیرضا کریمی

به گزارش تسنیم، به دنبال امتناع علیرضا کریمی از رویارویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی، سازمان بسیج ورزشکاران با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از این قهرمان کشتی ایران خبر از اهدای مدال پهلوانی به او داد.

متن بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران به شرح زیر است:

"حالا در دل‌ها جا گرفته‌ای؛ پهلوان علیرضا کریمی
بار دیگر ورزش ایران در حمایت‌ها از ارزش‌های انسانی درخشید و نشان داد حاضر نیست پهلوانی و مرهم گذاشتن بر دل کودکان مظلوم را فدای قهرمانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی امید در کشور لهستان کاری کرد کارستان، که ارزش آن از هزاران مدال طلا برای مردم حق‌طلب و حامی مظلوم کشورمان بالاتر است؛ به همین خاطر است که پهلوان علیرضا کریمی حالا در دل‌های مردم جا گرفته، که این افتخار هرگز با کسب هیچ مدالی بدست نمی‌آمد.

این دلاور مرد غیور یکبار دیگر نیز در سال 2013 از رویارویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی سر باز زده بود، و حالا با گذشت چهار سال از آن ماجرا نشان داد کماکان پای ارزش‌ها و آرمان‌های انسانی ایستاده است، کاری که از هیچ قهرمانی ساخته نیست، بلکه پهلوانی می‌خواهد قوی دل و جوانمرد.

پهلوان کریمی عزیز، به تو تبریک می‌گوییم؛ تو دوباره در زمره افرادی قرار گرفتی که از جان و مالشان در راه دفاع از مظلوم گذشتند، و اجر این افراد با خداست. دست مریزاد!"

سازمان بسیج ورزشکاران به همین مناسبت و بخاطر تقدیر از این اقدام ارزشمند، طی مراسمی، مدال پهلوانی را از سوی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین به علیرضا کریمی اهدا خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پریان نظام زاده عضو و لیدر تیم سفیر هوش مصنوعی ایران ساخته(رساله تحقیقاتی دانشگاه تهران) در مسابقات بین المللی کشور ترکیه شرکت کرد و صاحب مدال طلا و اخذ اولین جایزه ویژه مسابقات از طرف سازمان اختراعات کشور ترکیه شد.

این دوره مسابقات با شرکت بیش از ۲۰۰ تیم از سرتاسر جهان در مرکز تجارت و فناوری های استانبول با حضور رئیس سازمان اختراعات کشور ترکیه، رئیس سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان، نمایندگان سفیر جمهوری اسلامی ایران و ... در کشور ترکیه برگزارشد.

تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به لیدری دکتر سید احمدرضا افشاری دانشمند هوش مصنوعی ایران و جهان حضور داشت که بار دیگر پرچم هوش و ذکاوت این دانشمند در پرورش دانشمندان نوجوانان این مرز و بوم در هماورد و قله‌ای دیگر از جهان برافراشته شد.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود.

این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی، قطر، هند، هلند، فرانسه و اسپانیا به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی و ... بود.

در این دوره از مسابقات که ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به پنج طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

کد خبر 6093905

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است