Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:57:49 GMT

آخرین اخبار از تولید سریال شهید حججی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۹۵۹۳

آخرین اخبار از تولید سریال شهید حججی

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما گفت: با توجه به اینکه ساخت مجموعه تلویزیونی «شهید محسن حججی» به سیما فیلم منتقل شده است، همچنان کارهای تحقیقاتی این مجموعه در حال انجام است

به گزارش مشرق، امیر حسین آشتیانی پور مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، درباره تولیدات این شبکه برای ایام دهه فجر گفت: مرکز معاونت سیما در ایام مناسبتی، چند فیلم در دست تولید دارد که بنا به نظر خود آن‌ها در شبکه‌های سراسری پخش می‌شود؛  در بین مجموعه‌های تلویزیونی در دست تولید، احتمال پخش سریال «رنج پنهان» به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه کنندگی رضا جودی و یا «ایراندخت» ساخته جدید محمد رضا ورزی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت مجموعه تلویزیونی «شهید محسن حججی» به سیما فیلم منتقل شده است، همچنان کارهای تحقیقاتی این مجموعه در حال انجام است و احتمال می‌رود که نگارش مقدماتی آن را هم شروع کرده باشند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، درخصوص پخش این مجموعه تلویزیونی افزود: پخش آن حتما در یکی از شبکه‌های سراسری خواهد بود، که شبکه یک سیما به عنوان کاندیدای اول برای پخش این سریال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری

 مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق