Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان موفق به کسب رتبه برتر و اخذ امتیاز کامل شاخص‌های اختصاصی شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رضا طالبی‌زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به عملکرد مناسب اداره کل ثبت اسناد و املاک در تثبیت اراضی دولتی و غیردولتی و ارائه بیش از ۹۰ درصد از خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی گفت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان موفق به کسب رتبه برتر و اخذ امتیاز ۱۰۰۰ در شاخص‌های اختصاصی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان شامل چهار بخش کلی ثبت املاک؛ اجرای مفاد اسناد رسمی؛ ثبت شرکت‌ها و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق است و مواردی، چون میزان اسناد مالکیت صادره، میزان تثبیت اراضی ملی و دولتی، میزان اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی، میزان تاسیس و انحلال شرکت‌ها و موسسات تجاری و غیر تجاری، میزان وصول مطالبات معوق بانک‌ها و ... را در بر می‌گیرد.

این مقام قضایی اظهار کرد: کسب رتبه برتر و امتیاز حداکثری شاخص‌های اختصاصی مرهون نظارت و پیگیری‌های مجموعه اداره کل، معاونین اداره کل، روسای ادارات ثبت و همکاری، همدلی و انجام کار تیمی و زحمات کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تراکتور تبریز بود که در پایان رقیبش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز ۲ تیم موقعیت‌های روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه ۶۳ خطای مدافع تراکتور بر روی محمد عباس زاده در محوطه جریمه منجر به اعلام ضربه پنالتی از سوی داور بازی شد که که در نهایت منصور باقری در دقیقه ۶۵ موفق شد نخستین بازی را برای نساجی به ثمر برساند و این دیدار با همین یک گل به سود شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید تا از قعر جدول شده و به رتبه پانزدهم صعود کنند.

تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم و نساجی هم با ۱۹ در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان