Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار اواخر ماه جاری به تهران می‌آید تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، کنسرت مشترکی را برگزار کند. این کنسرت  روزهای سی آذر و یکم دی سال جاری در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت شهرام توکلی و علی اکبر قربانی به عنوان رهبران ارکسترو رشید وطن‌دوست به عنوان خواننده در کنار ارکستر حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تمامی قطعات این کنسرت هم توسط رامیز قلی‌اف انتخاب شده و ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» قطعات کلاسیک موسیقی آذربایجان را که برای تار و ارکستر تنظیم شده اجرا می‌کند.

ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی‌پور رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۶ تهران، علی اکبر قربانی و شهرام توکلی و تعدادی از دانشجویان رشته‌ موسیقی با ترکیب ارکستر سمفونیک، در تابستان ۱۳۹۳ تاسیس و در بهمن همان سال طی مراسمی در تالار وحدت و با حضور وزیر ارشاد آغاز به کار کرد.

این ارکستر تاکنون اجراهای موفقی در زمینه‌ موسیقی کلاسیک و ایرانی در تالار وحدت، تالار رودکی، سالن ارکستریون مسکو و کنسرواتوار چایکوفسکی داشته است. این مجموعه چندی پیش نیز سمفونیِ «افلاکیان» را طیِ چهار شب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا کرد.

کنسرت ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهی رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار و اهل کشور آذربایجان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای سی آذر و یکم دی ۱۳۹۶سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو همیشه برنامه‌ای برای استفاده از تروریست‌ها داشته است

الکس جونز، کارشناس مسائل بین الملل در واکنش به حمله تروریستی به تالار کروکوس در مسکو از مشارکت احتمالی سازمان‌های دولتی اوکراین و اطلاعات غربی در حملات تروریستی در داخل روسیه خبر داد.

او گفت: بر اساس دکترین نظامی ناتو، زمانی که این اتحاد در یک جنگ شکست می‌خورد، به جنگ نامتقارن و تروریسم متوسل می‌شود.

این کارشناس گفت که هدف از حمله تروریستی اخیر به سالن کنسرت کروکوس، دستکاری روسیه، وادار کردن آن به واکنش بیش از حد و تشدید آن است، به طوری که ناتو بهانه‌ای برای افزایش آشکار اقدامات نظامی خود علیه روسیه در اوکراین داشته باشد.

به دنبال حمله تروریستی ۲۲ مارس (سوم فروردین) به تالار کنسرت «کروکوس» در شهر مسکو که دست کم ۱۴۵ کشته و صد‌ها زخمی بر جای گذاشت مقام‌های روسیه اوکراین و متحدان غربی‌اش را مقصران این حمله تروریستی دانستند. این در حالی است که گروه تروریستی داعش مسئولیت این کشتار را پذیرفت و کی‌یف و غرب هرگونه دست داشتن خود در این حمله تروریستی را رد و ادعا کردند قصد مسکو از طرح این اتهامات اهداف تبلیغاتی است.

کمیته تحقیقات روسیه که سازمان اصلی مسئول تحقیق درباره جرایم بزرگ در این کشور است اعلام کرد یکی از متهمان این حمله تروریستی روز ۲۴ فوریه همزمان با دومین سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه ارتش روسیه در اوکراین تصاویری از ورودی‌های تالار کنسرت کروکوس را برای «ناظر» خود فرستاده است و این می‌تواند نشان دهنده ارتباط بین این حمله تروریستی و عملیات نظامی ویژه در اوکراین باشد.

در همین حال، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت ملی روسیه گفته است امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه و دیگر رهبران غربی را می‌توان به واسطه همکاری‌شان با کی‌یف از همدستان حمله تروریستی مرگ‌بار اخیر به تالار کنسرت «کروکوس» در مسکو در نظر گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نوازنده پیشکسوت بعد از مدت‌ها روی صحنه می‌رود/ آغاز یک فصل تازه
  • جزییاتی از کنسرت‌های «بهارانه» پاپ و سنتی در تهران و شهرستان‌ها
  • از پخش زخم‌کاری۳ و جوکر۲ تا پیشنهادهایی برای سفر
  • همکاری رهبر ارکسترایرانی با ۲ ارکستر سمفونیک چین
  • علی رهبری دو ارکستر سمفونیک را رهبری می‌کند/ دعوت چین از رهبر ارکستر ایرانی
  • همکاری مجدد علی رهبری با دو ارکستر سمفونیک چین
  • علی رهبری باز هم به چین می‌رود
  • شروع کنسرت‌های بهاری با جهش در قیمت بلیت ؛ چه کنسرتی؟ کدام شهر؟
  • ناتو همیشه برنامه‌ای برای استفاده از تروریست‌ها داشته است
  • نخستین کنسرت وحدت درسال ۱۴۰۳ با خوانندگی حسین نور شرق