Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@09:04:01 GMT

حمله جنگنده‌های ترکیه به ۴۱ مقر پ‌.ک‌.ک در عراق

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۹۹۸۷

حمله جنگنده‌های ترکیه به ۴۱ مقر پ‌.ک‌.ک در عراق

ریاست ستاد مشترک ارتش ترکیه از هدف قرار دادن 41 مقر متعلق به پ‌ک‌ک در منطقه‌ای در شمال عراق خبر داد.

خبرگزاری فارس: ریاست ستاد مشترک ارتش ترکیه، سه‌شنبه (امروز)، اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور بار دیگر مواضع عناصر حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) را در شمال عراق، هدف قرار داده‌اند.

پایگاه خبری روزنامه «القدس العربی» با انتشار این خبر نوشت: در بیانیه ریاست ستاد مشترک ارتش ترکیه آمده است که جنگنده‌های ترکیه، 41 هدف از پ‌ک‌ک را در منطقه «أسوس» در شمال عراق هفد قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های و پهپادهای ترکیه، شب گذشته عملیاتی را در منطقه أسوس در شمال عراق انجام دادند و طی آن 41 هدف از جمله مخفی‌گاه‌ها و تونل‌های متعلق به پ‌ک‌ک را تخریب کردند.

آنکارا می‌گوید که این حملات در پاسخ به حمله‌های تروریستی این گروه در ترکیه و در مرزهای این کشور و همچنین علیه شهروندان ترکیه و نیروهای امنیتی این کشور انجام می‌شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پارلمان عراق از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی

محسن المندلاوی، رئیس مجلس نمایندگان عراق، پاسخ تنبیهی ایران به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری کشورمان در دمشق را حق طبیعی و پاسخی که حقوق بین‌الملل تضمین می‌کند، دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرویس مطبوعاتی پارلمان عراق، او در این خصوص گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله به کنسولگری این کشور در دمشق، حق طبیعی و قانونی آن است که توسط قوانین و قوانین بین المللی تضمین شده است. 

 المندلاوی افزود: رژیم صهیونیستی در نقض آشکار تمام کنوانسیون‌ها و عبور از خطوط قرمز در نقض آشکار حاکمیت چندین کشور در منطقه و حتی حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک بسیار پیش رفته است، بنابراین باید در این زمینه مهار شود.

او تاکید کرد که کشور‌های عربی و اسلامی حق دارند از خود دفاع کنند و از منافع خود در برابر حملات نیرو‌های اشغالگر محافظت کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • ویژه برنامه 24 ساعته در خصوص شهدای خبرنگار در فلسطین
  • حمایت پارلمان عراق از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • حمایت ریاست مجلس عراق از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • عراق : عملیات ایران حق قانونی این کشور بود
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • جزئیات عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل؛ سه موج حمله چگونه اجرایی شد؟
  • کشته شدن ۴ عضو «پ.ک.ک» در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق
  • ترکیه اتباع غیرمقیم تاجیکستان را اخراج می کند