Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» روزهای سی ام آذر و اول دی ماه تازه ترین کنسرت خود را با هنرمندی رامیز قلی اف در تالار وحدت اجرا می کند.

به گزارش امتداد نیوز، رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار اواخر ماه جاری به تهران می‌آید تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، کنسرت مشترکی را برگزار کند. این کنسرت  روزهای سی آذر و یکم دی سال جاری در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنسرت شهرام توکلی و علی اکبر قربانی به عنوان رهبران ارکسترو رشید وطن‌دوست به عنوان خواننده در کنار ارکستر حضور دارد. تمامی قطعات این کنسرت هم توسط رامیز قلی‌اف انتخاب شده و ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» قطعات کلاسیک موسیقی آذربایجان را که برای تار و ارکستر تنظیم شده اجرا می‌کند.

ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی‌پور رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۶ تهران، علی اکبر قربانی و شهرام توکلی و تعدادی از دانشجویان رشته‌ موسیقی با ترکیب ارکستر سمفونیک، در تابستان ۱۳۹۳ تاسیس و در بهمن همان سال طی مراسمی در تالار وحدت و با حضور وزیر ارشاد آغاز به کار کرد.

این ارکستر تاکنون اجراهای موفقی در زمینه‌ موسیقی کلاسیک و ایرانی در تالار وحدت، تالار رودکی، سالن ارکستریون مسکو و کنسرواتوار چایکوفسکی داشته است. این مجموعه چندی پیش نیز سمفونیِ «افلاکیان» را طیِ چهار شب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا کرد.

کنسرت ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهی رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار و اهل کشور آذربایجان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای سی آذر و یکم دی ۱۳۹۶سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

true برچسب ها : تالار وحدت رامیز قلی اف کنسرت موسیقی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آخرین کنسرت نوروزی علیرضا قربانی

تور نوروزی کنسرت علیرضا قربانی که از ۳ فروردین آغاز شده بود در ۷ فروردین به پایان رسید و در انتهای مراسم قربانی با اهدای شاخه گلی به عوامل برنامه که در ۸۰ کنسرت او را همراهی کردند از آنها تشکر کرد.

کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • (تصاویر) کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • عکس/ آخرین کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • تئاتر، فرصتی تازه برای زندگی است
  • موزه ملک تا ساعت ۲۱ امشب باز است
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • جزئیات تازه از کروکوس؛ جنایت تروریست‌ها با اسلحه و بنزین در ۱۳ دقیقه
  • فیلم| رئیسی: وحدت، مسئله مهم و راهبردی کشور است
  • تازه‌ترین جزییات از تشکیل پرونده مسکن برای هنرمندان استان تهران