Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-30@21:39:12 GMT

تاسیسات برق ایمن‌تر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۰۸۷۹

تاسیسات برق ایمن‌تر می‌شوند

وزیر نیرو گفت: با هماهنگی معاونت برق و انرژی وزارتخانه در حال حرکت به سمت برنامه ریزی وسیع و پایدار برای ایمن تر کردن تاسیسات برق در کشور هستیم.

وزیر نیرو گفت: با هماهنگی معاونت برق و انرژی وزارتخانه در حال حرکت به سمت برنامه ریزی وسیع و پایدار برای ایمن تر کردن تاسیسات برق در کشور هستیم.

به گزارش انرژی امروز، رضا اردکانیان در جلسه روند خدمات رسانی آب و برق به مناطق زلزله در محل فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی زلزله را یک تهدید همیشگی دانست و افزود: زمان زلزله غیرقابل پیش بینی ولی واقعیت آن انکارناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلزله تهدیدی همیشگی است و باید موجب هوشیاری شود. هوشیاری به این معنا که ما بایستی از همین امروز، دیروز و لحظات پس از وضوع زلزله خود را برای زلزله بعدی آماده کنیم.

وی افزود: ثبت آنچه در کانون زلزله و در برخورد با مسائل فنی، اجتماعی، سیاسی، روانی و اقتصادی رخ می‌دهد، می‌تواند زیربنای برنامه ریزی‌های کلان کشور برای مقابله با زلزله‌های بعدی باشد.

وزیر نیرو تصریح کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که از هر زلزله درس‌های جدی بگیریم، این‌ درس‌ها را به کار بگیریم و با به کارگیری آن‌ها مقاوم شویم تا بتوانیم مردم، کشور، تمدن و فرهنگ خود را حفظ کنیم.

اردکانیان تاکید کرد: این موضوع انکارناپذیر است که باز هم در همه مناطق و حتی این منطقه زلزله خواهیم داشت بنابراین ما باید به سمتی حرکت کنیم که پس از پذیرش این زیان و خسارت، تکان‌های آن موجب شود ما به خواب نرویم و از تجربیات خود هر چه بهتر استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی معاونت برق و انرژی وزارت نیرو در حال حرکت به سمت برنامه ریزی وسیع و پایدار برای ایمن تر کردن تاسیسات برق در کشور هستیم که در این بین مسلما مدیران استانی بسیار کمک کننده خواهند بود تا ما بتوانیم به سمت آسیب ناپذیری و یا حداقل کردن خسارت‌ها پیش برویم.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه مرزها باید آبادترین نقاط کشور باشند، گفت: توفیق خواهیم داشت با کمک یکدیگر مناطق آسیب دیده را بهتر از پیش بسازیم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین