Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این فایل صوتی، مولودی امامت امام زمان (عج) با صدای محمود کریمی می‌شنوید.

 

دانلود    .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق تیم ملی آلمان، بازیکن سوریه شد

به گزارش ورزش سه، محمود داهود هافبک آلمانی-سوری، تصمیم دارد تا برای گذراندن بازی‌های ملی در اردوی فیفا دی پیش رو با پیراهن تیم ملی سوریه به میدان برود.
این هافبک ۲۸ ساله که سابقه بازی در تیم بورسیا دورتموند را دارد، حالا در وت کارت بازی می‌کند و یکی از مهره‌های اثرگذار این تیم بوده اما قصد دارد برای انجام دو بازی مقابل تیم ملی میانمار راهی دمشق شود تا برای این تیم بازی کند.
او دو بازی ملی برای تیم ملی آلمان انجام داده و در سال ۲۰۱۷ با ژرمن‌ها قهرمان زیر ۲۱ سال اروپا شد اما چون با آلمان در هیچ فینالی حضور نداشته و همچنین تعداد بازی‌های ملی او بیشتر از ۳ نشده، داهود می‌تواند بدون هیچ مشکلی ملیت خودش را تغییر دهد.
داهود در مصاحبه با اسکای گفت: آلمان وطن من است. من تمام زندگی‌ام را اینجا گذراندم و به بازی برای آلمان افتخار می‌کنم اما در واقع سوریه کشور مبدا خانواده و زادگاه من است. از خانواده‌ام خیلی زود زندگی کردن را یاد گرفتم و واقعا خوش شانس بودیم که در آلمان زندگی می‌کردیم. اکنون فهمیدم که شاد کردن مردم سوریه چقدر مهم است و این اتفاق من را هم خوشحال می‌کند چرا که من هم یک سوری هستم!

حالا هکتور کوپر سرمربی سن و سالدار تیم ملی سوریه که در جام ملت‌های آسیا موفق شد با این تیم برای نخستین بار در مرحله حذفی حضور پیدا کند، لیست بازیکنان مورد نظرش را با حضور محمود داهود اعلام کرده اما عجیب‌تر این است که سرمربی آرژانتینی، عذرخواهی عمر السوما را برای بازگشت به تیم ملی سوریه نپذیرفته تا همچنان این مهاجم از تیم ملی کشورش دور باشد.

لیست تیم ملی سوریه برای این دو دیدار به شرح زیر است:
إبراهيم عالمة (تشرين)، طاها موسى (الفتوة)، عمرو جنيات (الوحدة)، مؤيد الخولي، مؤيد عجان (الجيش)، مارديك مردكيان (حطين)، محمود الأسود (الكرامة)، أحمد مدنيه (الفيصلی اردن)، إلياس هدايا (أوتسكيتنس سوئد)، ثائر كروما (بمبئی سیتی هند)، عمر ميدانی (النصر كويت)، عبد الرحمن اويس (کالیثیا یونان)، أيهم أوسو (کادیز اسپانیا)، خليل إلياس (جوهور دارالتعظیم)، محمود داهود (اشتوتگارت المان)، ازکیل العاو (ایندپندینته آرژانتین)، المار ابراهيم (سکوفده سوئد)، فهد اليوسف (الشرطة عراق)، عمار رمضان (دونايسكا ستريدا اسلواکی)، دالاهو إيراندوست (برومپاکجا سوئد)، نوح شمعون (ریندرز دانمارک)، ابراهيم هسار (فولاد ایران)، آنتونيو يعقوب (جیلی سوئد)، علاء الدالي (نفت عراق).

دیگر خبرها

  • آیت الله کاظم صدیقی استعفا کرد
  • کاظم صدیقی استعفا داد؟
  • جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد
  • قرآن، روح عالم بشریت است
  • مناجات خوانی محمود کریمی در حرم مطهر امام رضا
  • رسیدن به قرب الهی در شناخت مهدویت و درک امام زمان است
  • آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟
  • محمود عبداللهی، مربی هوادار: به جز یک ضربه ایستگاهی و یک ضدحمله برای استقلال، باقی بازی دست ما بود / فیلم
  • هافبک سابق تیم ملی آلمان، بازیکن سوریه شد
  • وکیل: صدیقه وسمقی بازداشت شد