Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:31:05 GMT

نجات مرد جوان از عمق چاه ۳۰ متری خانه متروکه

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۳۴۰۹

نجات مرد جوان از عمق چاه ۳۰ متری خانه متروکه

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: آتش‌نشانان مرد جوانی را که در عمق چاه ۳۰ متری یک خانه متروکه گرفتار شده بود، نجات دادند.

خبرگزاری تسنیم: سید جلال ملکی با اعلام خبر گرفتار شدن مرد جوان داخل چاه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:06 صبح امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن داخل چاه در خیابان خاوران، بعد از خیابان ذوالفقاری به سامانه 125 اعلام شد که گروه نجات شماره 2 سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه منزل یک طبقه قدیمی و خالی از سکنه بود؛ داخل یکی از اتاقها چاهی به عمق 30 متر حفر شده که احتمالا این حفر برای آزمایش خاک انجام شده بود.

وی تصریح کرد: همسایگان از داخل این منزل متروکه صدای استمداد و درخواست کمک شنیده بودند که با سامانه 125 تماس گرفتند، آتش‌نشانان با حضور در محل و بررسی متوجه شدند صدا از داخل چاه می‌آید که فرد آتش‌نشان وارد چاه شد و آقایی حدودا 35 ساله که در انتهای چاه گرفتار و از ناحیه پاها و کمر دچار آسیب‌دیدگی شده بود را از چاه خارج کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت این فرد برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس شد و محل حادثه برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی تحویل داده شد؛ این عملیات در ساعت 9:45 پایان یافت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع

علیرضا نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عبور هزار کیلومتر قنات از زیر شهر یزد از اتصال فاضلاب خانه های محدوده به قنات انتقاد کرد و افزود: برخی از مقنی ها برای سود بیشتر درصدد اتصال فاضلاب منزل به قنات هستند که هم جرم است و هم مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه این مساله سبب نشت فاضلاب می‌شود که در روزهای اخیر شاهد ایجاد حفره‌ای به عمق هشت متر بودیم که با تلاش ۲۴ ساعته کارکنان شهرداری برطرف شد، اظهار کرد: همچنین برای چاه‌های دفع فاضلاب باید در داخل همان مکان و نه در داخل کوچه انجام شود.

کد خبر 6092287

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)