Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:03:07 GMT

ورود اتباع بیگانه مشکل اصلی «بوئین‌زهرا»

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۳۴۹۹

ورود اتباع بیگانه مشکل اصلی «بوئین‌زهرا»

رئیس دادگستری شهرستان بوئین‌زهرا گفت: مشکل اصلی شهرستان بوئین‌زهرا ورود افاغنه و اتباع بیگانه است بدین معنا که نسبت اتباع بیگانه واردشده در این شهرستان بیش از وسعت و جمعیت است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام «حسین یوسفی زرومی» در دیدار رئیس‌کل دادگستری استان با امام‌جمعه بوئین‌زهرا اظهار کرد: دستگاه قضا در این شهرستان با امام‌جمعه رابطه نزدیک و مثال‌زدنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: شهرستان بوئین‌زهرا علیرغم این‌که شهرستانی مذهبی و بومی است با توجه به این‌که در یک کریدور صنعتی واقع‌شده و با ورود کارگران فصلی و حتی متعلق به شهرهای دیگر که در این شهرستان مقیم شده‌اند، با یکسری مشکلات اجتماعی مواجه است.

یوسفی زرومی تصریح کرد: مشکل اصلی شهرستان بوئین‌زهرا ورود افاغنه و اتباع بیگانه است بدین معنا که نسبت اتباع بیگانه وارد شده در این شهرستان بیش از وسعت و جمعیت است.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان‌مثال طی ماه گذشته 124 نفر از اتباع غیرقانونی دستگیر و به کشورشان برگردانده شده‌اند که این رقم برای شهرستان بوئین‌زهرا زیاد است.

در ادامه حجت‌الاسلام «محمد زرینه» امام‌جمعه بوئین‌زهرا افزود: در بحث رضایت ارباب‌رجوع از دادگستری شهرستان روند رو به رشدی را شاهد هستیم.

وی افزود: رضایت مردم رضایت امام(ره) و شهداست بنابراین هرچقدر مردم را راضی نگاه‌داریم به روح و تفکر بسیجی عمل کرده‌ایم.

امام‌جمعه بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: جوانان را باید بیشتر با مقوله دین و نماز آشنا، چون پیشگیری بهتر از درمان است نماز بر همه احکام ما تقدّم دارد و باید در جامعه پیاده شود.

زرینه اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش و دانشگاه‌ها باید نماز را احیاء کنند و هرچقدر این فریضه الهی پررنگ‌تر شود، جوانان و کشور بیمه‌ شده‌اند.

وی گفت: تا زمانی که داروها، درمان‌ها، علاج‌های شرعی و دینی و سفارش شده شریعت در جامعه پیاده نشود، این بگیر و ببندها، گزارش‌ها و همایش‌ها خروجی نخواهد داشت.

زرینه خاطرنشان کرد: هر کس به وظیفه خود عمل کند به‌یقین به انقلاب و نظام کمک کرده است، چون با این عملکرد اعتماد مردم را به‌نظام و انقلاب بیشتر کرده و بسیجی وار عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه مردمی‌تر باشیم و در صفوف مردم حاضر شویم خدمتی که ارائه می‌کنیم، مؤثرتر خواهد شد.

امام‌جمعه بوئین‌زهرا یادآور شد: همه مسئولان باید همواره در میان مردم و در ارتباط با اقشار مختلف باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چرای زودهنگام دام در عرصه‌های منابع طبیعی بوئین میاندشت
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری