Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ۲ فصل اخیر سپاهان بیشترین ضربه را روی اشتباهات مهلک دروازه‌بان خورده است.

به گزارش ایمنا، بعد از جدایی رحمان احمدی و شهاب گردان در ابتدای فصل گذشته سپاهان عملاً با بحران در پست دروازه‌بانی مواجه شد. قرار بود عبدالله ویسی دروازه‌بانی بهتر از دخسوس از برزیل به سپاهان بیاورد اما آنچه او از برزیل برای سپاهان به ارمغان آورد چیزی نبود جز دروازه‌بانی با رزومه ضعیف و اضافه وزن قابل رویت!

عملکرد لی اولیویرا که از ابتدای فصل گذشته در چارچوب دروازه سپاهان قرار گرفت افت و خیزهای فراوانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هرچند در بعضی بازی‌ها ناجی دروازه زردپوشان بوده است اما در حداقل هفت مسابقه از فصل گذشته تا کنون اشتباهات کشنده او باعث نتیجه نگرفتن تیمش شده است. دروازه‌بانی که نقاط ضعف فراوانی از جمله بازی با پا، خروج‌ها، شیرجه‌های بلند و ضربات ایستگاهی دارد و روی ضربات پنالتی هم اصلاً نمی‌توان روی او حساب کرد طبیعتاً نباید مرد شماره یک دروازه تیمی باشد که قصد مدعی بودن در لیگ را داشت.

لی اولیویرا که از ابتدای حضورش در سپاهان با مشکل اضافه وزن رو به رو بود به لطف درخشش در چند بازی پایانی فصل گذشته نظر مثبت کرانچار را برای باقی ماندن در این تیم جلب کرد اما اشتباه مدیران سپاهان این بود که با وجود اشتباهات لی اولیویرا در طول فصل، برای او رقیب خوبی در درون دروازه جذب نکردند.

پست دروازه‌بانی در یک تیم حیاتی‌ترین پست به شمار می‌رود که برای یک تیم مدعی امکان ریسک در آن وجود ندارد. چارچوب دروازه یک تیم نه جایی برای آزمون و خطا است و نه مناسب برای میدان دادن همیشگی به جوانان. یک دروازه‌بان خوب می‌تواند در طول فصل تا ۱۰ امتیاز تفاوت را رقم بزند چون دروازه‌بان آخرین سنگر دفاعی یک تیم به شمار می‌رود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دیداری که برای قهرمانی حیاتی بود مقابل کالیاری قرار گرفت. آنها دو بار به برتری رسیدند اما تیم مهمان هر دو بار موفق شد به بازی برگردد و درنهایت این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

ویدئو: 329998

بازی با برتری اینتری‌ها آغاز شد. در دقیقه ۵ سانتر دی‌مارکو با ضربه سر زیبای دارمیان به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

شش دقیقه بعد اولین موقعیت کالیاری شکل گرفت. جایی که شوت زیتو در لبه محوطه جریمه از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۲ الکسیس سانچز از سمت راست حرکت کرد و توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد، جایی که مارکوس تورام منتظر بود و توپ را به تور دروازه چسباند.

پس از گل اینتر، بازی افت کرد و موقعیتی در بازی رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۲۸ نراتزوری موفق به بیشتر کردن اختلاف شد اما گل بارلا به دلیل اینکه در آفساید قرار داشت رد شد.

کمتر از ۱۰ دقیقه بعد شوت خطرناک دی‌مارکو را دروازه‌بان حریف به زیبایی دفع کرد و دیگر در بازی شاهد موقعیتی نبودیم تا دو تیم با اختلاف یک گل به رختکن بروند.

در دقیقه ۴۸ دی‌مارکو یک بار دیگر شانسش را امتحان کرد. او از لبه محوطه جریمه ضربه‌اش را روانه دروازه کرد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در ادامه توپ بیشتر در میانه میدان دنبال شد و تهدیدی بر روی دروازه‌های دو تیم شکل نگرفت. در دقیقه ۶۴ الدور شومورودوف در ابتدای محوطه جریمه اینتر به توپ رسید و با شوتی زیبا دروازه میزبان را باز کرد.

یک امتیاز کالیاری دوام زیادی نداشت و خیلی زود پرپر شد. زیرا در دقیقه ۷۲ ضربه سر فراتزی به دست بازیکن حریف خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. چالهان‌اوغلو پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه‌اش به سمت راست بازی را ۲-۱ کرد

در ادامه اینتر بازی را مدیریت کرد و فشار زیادی برای گلزنی به کالیاری وارد نکرد اما این تیم رانیری بود که یک بار دیگر موفق شد بازی را مساوی کند. در دقیقه ۸۲ نیکلاس ویولا در بین مدافعان اینتر در محوطه جریمه به توپ رسید و توانست بازی را مساوی کند.

در دقایق پایانی اینتر حملاتش را برای زدن گل سوم افزایش داد اما با دفاع خوب بازیکنان مهمان موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت. با این حال تغییری در شرایط اینتر رخ نداد. آنها می‌توانند با پیروزی مقابل میلان در هفته آینده قهرمانی‌شان را قطعی کنند. چراکه اکنون با این تساوی ۸۳ امتیازی شده‌اند و میلان در رتبه دوم ۶۹ امتیاز دارد.

دیگر خبرها

  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • این شاید گل قهرمانی لورکوزن باشد (عکس)
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • بدشانس‌ترین بازیکن هفته: شهریار مغانلو!
  • اولین کلین شیت گلر برزیلی در نقش جهان
  • جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد