Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: رهبر و مدیریت جدید همه مسئولان انقلاب و بدنه ارزشی و انقلابی کشور انتظار بالاتری از دانشگاه آزاد دارند تا در تراز یک دانشگاه انقلاب اسلامی قرار گیرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در نشست رئیس دانشگاه آزاد گفت: ظرفیت دانشگاه آزاد ظرفیت بسیار بزرگی است و کسی نمی‌تواند این اثر را هم در فضای علمی و سیاسی کشور نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک اتفاق مبارک تشکیل شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است. وی افزود: اخیرا با حضور دکتر رهبر و مدیریت جدید همه مسئولان انقلاب و بدنه ارزشی و انقلابی کشور انتظار بالاتری از دانشگاه آزاد دارند تا در تراز یک دانشگاه انقلاب اسلامی قرار گیرد.گودرزی برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی اعلام آمادگی کرد و افزود: یکی از توانایی‌های بسیج دانشجویی خیل جوانان انقلابی است همگی آماده فعالیت هستند. ما آماده‌ایم و تلاش می‌کنیم و چه بهتر که نرم‌افزار پیشرفت از دانشگاه آزاد اسلامی شروع شود. در ابتدای این نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد و معاونان سازمان بسیج دانشجویی کشور به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز تاکید کرد که با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی در حد امکان همه پیشنهادات بررسی، اصلاح و اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر