Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - ناظر دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و پرسپولیس گفت:متاسفانه هیچ کسی ما را درک نمی‌کند، از ساعت 8 صبح تا ساعت20 در ورزشگاه حضور داشته و به دنبال این بودیم که جو آرام باشد و خونی از دماغ کسی پایین نیاید.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، جلال مرادی در خصوص درگیری های پیش آمده بین او و پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس در جریان بازی با پارس جنوبی اظهار داشت: لازم است بگویم مربی پرسپولیس توسط من اخراج نشده بلکه توسط داور اخراج شد و من وظیفه‌ام این است بازی را کنترل کنم تا جو بازی آرام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حالا خیلی از بازی‌های پرسپولیس و بازی‌های لیگ برتر را قضاوت کردم اما اگر شما تصویر صحنه‌ای که من به مربی پرسپولیس تذکر می‌دهم ببینید، متوجه می‌شوید که می گویم هر چه زودتر زمین را ترک کند. به هر حال فشار در بازی زیاد است و من سعی کردم محترمانه به مربی اخراج شده بگویم که به رختکن برود.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در فوتبال ما هیچ کسی کار خودش را انجام نمی‌دهد.فقط بلدند به داور اعتراض کنند. شما در بازی‌های اروپایی اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید ممکن است داور اشتباهات وحشتناکی انجام دهد اما بازیکن و مربی یک بار اعتراض می‌کنند و دیگر کاری به داور ندارند اما در فوتبال ما شرایط متفاوت است. وقتی مربی، بازیکن، سرپرستی بابت هر سوتی که زده می شود به داور اعتراض می کنند و همین کار ممکن است جو ورزشگاه را خراب کند. اگر بازیکن، مربی به داور اعتراض نکند و محترمانه کار خودش را انجام دهد مطمئنا تماشاگر سر جای خودش می‌نشیند و هیچ اشیایی پرتاب نمی‌کند.

مرادی در ادامه تاکید کرد: اگر مربی پرسپولیس به رای داور احترام می‌گذاشت و سریع‌تر زمین را ترک می‌کرد هیچ مشکلی به وجود نمی‌آمد و مطمئنا من هم با او برخوردی نمی‌کردم. متاسفانه هیچ کسی ما را درک نمی‌کند. ما از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 در ورزشگاه حضور داشتیم. به دنبال این بودیم که جو آرام باشد خونی از دماغ کسی پایین نیاید. سعی کردیم با ماموران نیروی انتظامی شرایط را طوری مهیا کنیم که اتفاق خاصی به وجود نیاید، با توجه به اینکه بازی سنگین و مهمی در پیش رو داشتیم.

مرادی در خصوص اینکه پانادیچ گفته با او مثل گوسفند برخورد شده اظهار داشت: زمانی که داور بازی را قطع کرده بود و مربی پرسپولیس معترض بود من به او گفتم که زودتر زمین را ترک کند. اگر هم برخورد تندی داشتم به نظر شما چه اشکالی دارد؟مگر چه چیزی گفتم؟ ما که زبان همدیگر را نمی‌فهمیم که بخواهم با او حرف بزنم. مجبور شدم که با اشاره به او تذکر دهم که زودتر زمین را ترک کند و به رختکن برود. این درست نیست که بخواهد اینطور بعد از بازی برخورد کند. متاسفانه برخی از هواداران توهین‌های زشتی به مسئولان فوتبال و ناظران بازی کردند که این باعث ناراحتی و تاسف است. مطمئنا اگر مربی پرسپولیس معترض نبود و جو را خراب نمی‌کرد هوادار هم اشیایی به داخل زمین پرت نمی‌کرد. 

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!

تیم سایپا گرچه موفق شد صدرنشین لیگ آزادگان را در کرج شکست دهد، اما این مسابقه یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای لیگ دسته اول بود.

طرفداری | دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم‌آباد دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت تقابل رضا مهاجری باتجربه با مجتبی سرآسیایی جوان، بی‌حاشیه و تنش نبود.

این دیدار در نیمه نخست بدون حاشیه خاصی پیگیری شد، اما درگیری‌ها از جایی آغاز شد که سایپا گل اول را روی غافلگیری مدافعین خیبر وارد دروازه کوروش ملکی کرد. بعد از این گل به یک‌باره کادرفنی سایپا به حضور بانوان حاضر در ورزشگاه معترض شدند و معتقد بودند جای آن‌ها پشت نیمکت تیم سایپا نیست. به خاطر همین اعتراض بازی حدود 10دقیقه متوقف شد تا بانوان حاضر در استادیوم انقلاب کرج که قاعدتاً توسط تیم میزبان جانمایی شده بودند، جابه‌جا شوند که این ماجرا با دلخوری شدید بانوان همراه شد.

پس از این تیم سایپا تصمیم به تعویض‌های پیاپی گرفت، اما سرآسیایی هر بازیکنی را که به کنار زمین می‌فرستاد به محض توقف بازی برای انجام تعویض، از تعویض پشیمان می‌شد و دوباره بازیکنش را روی نیمکت می‌نشاند! از طرفی نیمکت‌نشینان سایپا هم بارها با انداختن توپ اضافه به زمین مسابقه و درگیری با توپ‌جمع‌کن‌ها باعث توقف بازی می‌شدند که در نهایت داور مسابقه 16دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت.

پس از پایان بازی اما وقتی دو تیم در حال ورود به رختکن بودند مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا به نیروی انتظامی و یگان ویژه مستقر در ورزشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد و این درگیری تا راهروی رختکن‌ها ادامه پیدا کرد و در نهایت سرمربی نارنجی‌پوشان با لگد به شیشه رختکن تیم مهمان زد و شیشه‌های رختکن خیبر را شکست!

کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از گزارش دقیق نماینده فدراسیون در این مسابقه، تشکیل جلسه داد و رأی به محرومیت مجتبی سرآسیایی تا اطلاع ثانوی داد تا ماجراهای دیدار پرحاشیه لیگ دسته اول، همچنان ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد