Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری کُردستان که سال در سنوات گذشته بر لزوم پیاده راه سازی خیابان فردوسی سنندج تاکید داشته، مجددا گفته این مهم باید انجام شود و در آن نیز از اتوبوس برقی استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "امیر قادری" معاون عمرانی استانداری کُردستان در جلسه بررسی مشکلات و مسائل حوزه شهری سنندج گفت: سنندج دیگر امکان توسعه به لحاط فیزیکی را ندارد و به همین دلیل طی 40 تا 50 سال آینده توسعه این شهر به شکل منفصل اتفاق می افتد و به همین دلیل مهم است که اکنون در نواحی منفصل این شهر چگونه عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: باید موضوع بازآفرینی در شهر سنندج از سوی شهرداری سنندج بیش از گذشته جدی گرفته شود و این یک ضرورت برای امروز شهر سنندج به شمار میرود.


معاون عمرانی استانداری کُردستان با تأکید بر اینکه پیاده راه سازی در شهر سنندج باید حتما انجام شود، گفت: در این پیاده راه می توان از اتوبوسهای برقی و یا وسایلی نظیر آن به شکلی منظم برای جابجایی افراد نیز استفاده کرد.


قادری افزود: در صورتی که سازوکارهای لازم برای اجرای این پیاده راه فراهم شود، می تواند برای آینده شهر سنندج و توجه به بعد انسان مداری در شهرهای ما بسیار مهم باشد.


قادری در ادامه با اشاره به لزوم توسعه آرمستان بهشت محمدی سنندج گفت: به دنبال این هستیم تا کار روکش آسفالت این مسیر و نیز مسیر حسن آباد سنندج را به سرانجام برسانیم.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟

مهدی چمران در آغاز دویست‌وبیست‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دستور کار جلسه امروز شورا، افزود: «در جلسه امروز گزارش‌های حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه و بررسی می‌شود.»

به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: «در حوزه مسکن، کار و فعالیت اصلی با وزارت راه و شهرسازی است و مدیریت شهری و ما می‌توانیم کمک‌کننده باشیم و هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم.»

رئیس شورای اسلامی شهر تهران سپس با بیان اینکه خوشبختانه ساخت واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است، اظهار کرد: شاید هفته آینده بازدید از این واگن‌ها صورت بگیرد و این واگن‌ها می‌توانند وارد خطوط شوند.

چمران همچنین گفت: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال نیز وارد خطوط حمل و نقل پایتخت شوند و با برنامه‌هایی که ما دیدیم بعید است امسال به پایان برسد و آنچه خواهیم گرفت اتوبوس‌های دیزلی است که متاسفانه تحویل نگرفتیم.

به گفته وی، روز سه‌شنبه معاون حمل و نقل و ترافیک گزارش آن را ارائه خواهد داد و فکر نمی‌کنیم بیشتر از ۶۵۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده باشد.

وی ادامه داد: برخی قطعات اتوبوس‌های داخلی در گمرک ترخیص نشده و پیگیری کردیم که این مشکلات برطرف شد، امیدواریم زودتر وارد شود و اگر این اقدام صورت بگیرد تعداد زیادی اتوبوس به کار گرفته خواهد شد.

چمران با بیان اینکه تامین تاکسی از طریق بخش خصوصی دنبال می‌شود، گفت: شهرداری نمی‌تواند تاکسی دار باشد و باید به رانندگان ارائه شود، اگر تاکسی‌های برقی وارد شهر شوند اتفاق خوبی خواهد افتاد وقتی خودرو‌های برقی وارد شوند در کاهش آلودگی هوا نیز اثرگذار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در بخش مسکن برنامه خاصی نداریم و این اقدام با وزارت راه و شهرسازی است، یادآور شد: ما می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است و کار اصلی با وزارت مسکن است.

دیگر خبرها

  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟
  • وعده برخورد با ورود موتور به پیاده‌راه فردوسی سنندج عملی نشد
  • پیاده‌راه فردوسی‌ سنندج یا پیست‌ موتورسواری؟!