Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@15:26:33 GMT

چند روش کاربردی برای رفع چروک لباس بدون اتو

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۵۱۶۲

چند روش کاربردی برای رفع چروک لباس بدون اتو

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، روش‌های مختلفی برای صاف کردن لباس‌ها وجود دارد بدون اینکه نیازی به اتو باشد. این روش‌ها ساده و بی دردسراند و خصوصاً برای زمانی که در سفر هستید عالی می‌باشند.


اسپری
زمانی که لباس کمی رطوبت دارد به آرامی روی آن اسپری ضد چروک بزنید
از مغازه اسپری‌های ضد چروک خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که لباس کمی رطوبت دارد به‌آرامی روی آن اسپری بزنید. این روش روی لباس‌های پارچه‌ای خیلی خوب جواب می‌دهد.


دوش حمام
با هیچ‌چیز می‌توانید چکار کنید؟ ساده است. بخار حاصل از دوش شما چروک لباس‌ها را از بین می‌برد. تمام‌کاری که باید انجام دهید این است که درب حمام را محکم ببندید تا دیگر هوایی وارد آن نشود، لباس خود را روی میله‌ی دوش آویزان کرده و برای ۱۵ دقیقه دوش را باز بگذارید.


قابلمه
آب را در یک قابلمه‌ی فلزی جوش آورید، سپس آب را بیرون ریخته و از ته قابلمه مثل اتو برای صاف کردن لباس خود استفاده کنید. ایده‌ی قدیمی‌تر این کار استفاده از کتاب بود!


خشک کن
لباس‌های چروک خود را با یک جوراب یا لیف مرطوب درون خشک‌کن قرار دهید. دمای آن را روی کمترین دما تنظیم کرده و برای ۵ دقیقه روشن بگذارید. سپس لباس‌های خود را پهن کنید تا بدون چروک خشک شوند.


اتوی مو
رفع چروک لباس, طرز صاف کردن لباس بدون اتو
اگر تنها وسیله‌ی در دسترس شما اتوی مو است می‌توانید از آن استفاده کنید. اما دقت کنید دما تنظیم‌شده باشد تا چیزی را نسوزانید.


کتری
بخار کتری پر از چای را به فاصله‌ی ۳۰ سانتی‌متری لباسی بگیرید که می‌خواهید صاف شود. می‌بینید چروک‌ها ناپدید خواهند شد.


سرکه
سرکه در کنار کاربردهای متعدد خود به رفع چین و چروک لباس‌ها نیز کمک می‌کند. تنها یک پیمانه سرکه را با سه پیمانه آب ترکیب کرده و آن را روی لباس خود اسپری کنید. اجازه دهید لباس در معرض هوا خشک شود.


سشوار
اگر سشوار در دسترس دارید می‌توانید کار خود را شروع کنید. لباس‌های نخی را آویزان کرده و با کمی فاصله سشوار که روی گرمای زیاد تنظیم‌شده است را روی آن بگیرید.


حوله
یک حوله‌ی مرطوب را روی لباس چروک خود فشار دهید ( آن را روی یک سطح صاف بخوابانید ). حوله را روی لباس فشار دهید تا چروک‌ها صاف شوند.


آب
اگر برای کمی کار فیزیکی آماده هستید مقداری آب روی لباس خود اسپری کنید و با کف دستانتان روی آن ضربه بزنید تا چروک‌ها از بین بروند.

 

آخرین خبر



 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فعال درزمینه تولید مواد نانو ساختار و  مستقر در پارک فناوری پردیس در خصوص فعالیت‌های این شرکت توضیح داد: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش‌بنیان در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است.

کازرونی نمونه‌هایی آورد و گفت: به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد و گفت: این لیسانس برای اولین بار در دنیا توسط این شرکت ایجاد شده و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان